kheb wel wat angst voor hoogte, angst voor overgeven ben ik snel overheengekomen sinds ik zwanger ben geworden pfoee spuiten en naalden, iedere keer prikken is weer drama
pff in het donker s'nachts ben ik bang! Heel vervelend, ben bang dat er iemand binnen komt en me zoontje mee neemt! en ik ben bang voor mijn schoonmoeder haha
Ik ben als de dood voor kikkers en padden. Ga bijna hyperventileren als ik er één zie, en daarbij keihard gillen. Heb regelmatig flink voor lul gestaan op straat, als ik er eentje zag.
spinnen langpoten vind ik nog geen probleem, maar zodra het haar en een kleurtje heeft ben ik weg haha.. maar één ding is zeker (zielig of niet) ze gaan dood!
spinnen kakkerlakken grote torren eigenlijk alles wat klein is en krioeld voor grote hoogtes om dierbare mensen om mij heen te verliezen de dood heeel erg
Ben bang om midden in de nacht alleen naar beneden tegaan... Heb dan altijd het idee dat als ik weer naar boven ga... Iemand elk moment achter me aan kan komen..
Dat mijn dierbaren (vooral mijn meisje) iets overkomt De dood Spinnen Hoogte Diepe wateren Als het heel donker is Spoken
Ben als de dood voor spinnen brrr zelfs die kleintjes En ben bang voor geesten ja klink echt rar vooral voor de niet gelovige maar heb altijd het gevoel alsof er iemand is in me huis en vooral als ik s'nachts wakker word en moet plassen dan zet ik eerst de lichten aan hahaha. Nou gebeuren er soms ook onverklaarbare dingen in me huis
Alleen thuis zijn heb nooit het gevoel alleen te zijn. Ben bang in het donker. Geesten Spinnen. Ban wat mensen van mij denken. Bang dat mijn vriend niet van me houd of me niet aantrekkelijk vind( hij zegt van wel) En bang dat ik mischien nooit kinderen zal kunnen krijgen.
-spinnen (alleen die met die lange dunne poten en zown zwart mini lijfje hebben) -vliegen (vliegtuig) -octopussen
SPINNEN !! diepe wateren (zwembad niet) soms het gevoel hebben, niet alleen thuis te zijn dat mijn dierbaren iets erg overkomt (vooral mijn meisje)