Je moet even de databank (waar ze met chip geregistreerd staat) even laten weten dat de hond vermist is! Dus ze is in Duitsland?? Jeetje zeg, ik hoop dat je haar snel weer vindt. Is het goed als ik het op het mechelse herder forum plaats?? Daar zijn ze vaak snel op de hoogte als er een gevonden dier is!! Pb me anders maar even!!
Oh wat naar! hopenlijk wordt Deedee heel erg snel weer gevonden! Misschien een idee om haar mand (of kussen oid) bij het voer neer te zetten? Heel erg veel succes! en inderdaad...is met je schoonouders alles goed?
aw meis, wat verschrikkelijk, wat zal je je hondje missen.. Hoe is t met je ouders? ongedeerd bij het ongeluk?? Hoop dat ze Deedee snel vinden!
Met mijn schoonouders gaat het opzich wel goed. Ze voelen zich heel erg schuldig. Ik moet de rest van de zwangerschap bedrust houden en kan dus niks... Daar zitten zij heel erg mee. We hebben haar kleedje al bij het voer gelegd inderdaad. Maar door alle regen en het slechte weer weet ik niet of de geur nog duidelijk blijft. Pfff, ik had me deze tijd zo anders voorgesteld
Verschrikkelijk.... Dat is toch wel 1 van de meest vervelende dingen die je kan overkomen. En vooral nu je zelf verplichte bedrust moet houden zul je je ongetwijfeld ontzettend machteloos voelen... Misschien is een vangkooi een idee? Of er in de buurt gaan wandelen met een aantal honden die ze goed kent en graag mag? Sterkte!!
Klinkt misschien stom, maar kan je niet een soort val laten zetten? Een kooi met lekker eten en als hij erin gaat dat de kooi dichtgaat? Maarja anderzijds, dan vang je misschien ook andere dieren.
Meid, ik krijg er kippenvel van... ik hoop dat ze Deedee snel vinden! Moet er echt niet aan denken... sterkte!
ach meisje toch...wat zul je verdrietig zijn.. ik zit hier al met tranen in mijn ogen...ppfff... wat zal ze bang zijn dat ze steeds weg loopt he? was ze anders ook schuw? sterkte meis!!
hoelang is ze al vermist? als het minder dan 48 uur is zou je eens een speurhondenvereniging kunnen bellen. Misschien wil iemand van die vereniging wel met een hond het spoor volgen. Dat hebben wij ook eens gedaan en dan weet je in ieder geval welke richting ze is opgegaan..
oh jeetje wat erg meid!! ik hoop dat ze snel weer thuis is!! en idd kan je hart van nederland ofzo niet inlichten? vaak hebben hun wel succes toch..
Jeetje meis, wat erg. Het zit niet mee zeg. Ik hoop en voel met je mee, hopelijk wordt jullie hond zsm gevonden. En zo hoop ik tegelijkertijd ook voor onze poes, die wordt ook vermist...
pffff wat erg zeg, moet er niet aan denken dat mijn hond weg is. misschien kunnen jullie de lokale dierenbescherming/asiel om hulp vragen en anders de nederlandse bellen. ze hebben namelijk vangkooien en als je het voer daar in zet en verder geen voer dan moet ze wel in de kooi lopen. Zo een kooi werkt dan als volgt: Ze loop er in, over een plateau heen en de klep valt achter haar dicht. Als er iemand elke dag even gaat kijken of er wat in zit komt het helemaal goed. In ieder geval heeeeel veeeel sterkte en houd ons aub op de hoogte! Liefs Verrassingsei