Heel veel sterkte Ik hoop dat je je hond weer snel terug hebt en hoop voor je dat het je hond was in Enschede.
Ik hoop zo voor je dat ze je hond nu eindelijk mee naar huis kunnen nemen. Veilig bij jullie!! Ik duim heel heel hard!!
jeetje meid, ik heb je hele topic gelezen pff wat lijkt me dat verschikkelijk:S ik zou me hond echt niet kunnen missen. ik hoop voor jullie dat het idd om jullie hond gaat en dat ze inmiddels lekker veilig bij jullie is, en helemaal vertroetelt wordt nu!!
Ze is helaas nog niet gevonden. Maar we weten wel zeker dat ze gisteren in Enschede was. Meerdere mensen hebben haar gezien. En ook haar paarse halsband. Daaraan weten we eigenlijk zeker dat zij het was. Vandaag gaan ze filmen voor rtv oost. En wij wachten het maar even af. Als mijn vriend gebeld wordt, gaat hij wel meteen zoeken. Zou de paragnost dan toch gelijk hebben over vrijdag?
ik hoop het voor jullie! en voor jullie deedee natuurlijk! zou toch super zijn als ze vandaag of morgen weer veilig thuis is bij der baasjes!
Jeetje wat een onzekerheid. Maar heeft ze dan niet een heel eind gelopen want ze was eerst toch in Duitsland? Sterkte meid, hoop zo dat jullie haar snel vinden.
Ohhh dames!! We werden net gebeld door de dierenambulance Ze hebben haar gepakt!!! Ze wordt naar een asiel in Enschede gebracht Mijn vriend is haar meteen aan het halen! Ik hoop dat ze qua gedrag niet veel veranderd is. Ohh ik ben zo blij!! Dat nu alles met de zwangerschap goed mag aflopen! Heel erg bedankt voor jullie steun en sterktewensen! Het heeft geholpen