Lees je bericht en meteen schieten de tranen me in mijn ogen. Super dat ze weer gevonden is, en dat zo goed op je vriend reageert. Verwen haar maar lekker als ze thuis is!!
Ik zag het hier net op het regionale nieuws staan. De tranen sprongen mij er van in de ogen. Helemaal geweldig dat ze terug is!!
Super zeg!!! Ben benieuwd hoe je hond reageert, laat je dat weten? En ook zeeeeeeer fijn voor je schoonouders, kunnen zij ook weer slapen
Ik heb kippenvel van top tot teen! Meid wat een geluk!!! Super dat je hond weer terecht is en dat na 11 dagen! Wat zullen jullie blij zijn!!! Helemaal geweldig, wat een nieuws!
Wat geweldig dat ze weer terecht is! Geniet ervan en succes met je zwangerschap! Gaat vast ook allemaal goed komen!
Nou ze is inmiddels thuis. Ze is wel erg voorzichtig... Niet agressief ofzo gelukkig. We hebben meteen de kat erbij gelaten en dat ging ook wel goed. Ze ligt nu te slapen, ze is helemaal op. Ze heeft wel een paar kleine verwondingen. Om twintig voor 4 kan mn vriend met haar bij de dierenarts terecht. Hopen dat die haar goedkeuren! Ik ben erg blij met mn meisje weer thuis!
Gelukkig is ze weer thuis! Moet er niet aan denken dat dit ons gebeurd! Dikke knuffel voor de avonturier!