Onze kat is vermist sinds maandag, 2 jochies van 10 (je houdt niet voor mogelijk) gooiden een flinke bom onder de auto van de buurman, en waarschijnlijk zat ze toen net in de voortuin en is ze in paniek weg gerend. We hadden haar pas 2 weken, dus ik denk dat ze de weg niet terug kan vinden. Ze is van m'n zwager geweest, we zouden haar en haar broertje tijdelijk opvangen en een ander huis voor zoeken. (maar zijn natuurlijk al gehecht geraakt, ze was al echt mijn vriendinnetje) Als jullie in de buurt wonen zouden jullie dan kunnen uitkijken naar haar? Ze is ook gechipt, dus als iemand haar vind en laat checken komen ze gelijk bij ons of bij mijn zwager uit. Als jullie op internet iets zien of een advertentie waar ze op lijkt, willen jullie me dat ook melden? We zoeken echt uit alle macht!!! Het gaat om: Muis (luistert ook naar Lizzy) gesterriliseerde poes van bijna 3 jaar oud schildpad grijs, ene achterpootje bijna helemaal geel Hier 2 foto's:
Al op amivedi gekeken? en neergezet? En volgende keer zou ik een katje dat nog zo kort bij je is lekker binnenhouden!
Alle asielen afgaan of blijven kijken op: http://www.dierenasiels.com/ De meeste asiels zetten nieuwe katjes op hun website. Heel veel succes! En 2 weken is wel kort,3 weken is beter ..Wel heel slim dat ze is gechipt,dat moet iedereen doen!
1 klein puntje: als ze pas 2 weken bij jullie is mag ze nog niet naar buiten, juist omdat ze dan de weg niet terug kunnen vinden. daar moet je 4-6 weken mee wachten. los daarvan: ik woon niet bij jullie in de buurt dus kan niet helpen, maar ik heb zelf 2 katten en weet hoe k*t je je kunt voelen als er eentje weg is! heel veel sterkte en ik hoop dat jullie haar snel vinden!
ik was ingister mijn kat kwijt heb anderhalf uur lopen zoeken eindelijk gevonden was i helemaal in paniek omdat hij het niet gewend is om buiten rond te lopen heeft me dus ook aan 1 arm helamaal opengekrapt vond het zo zielig (voor hem hoor)
Helaas is ze nog niet gevonden, maar we blijven moed houden. Achteraf misschien langer binnen moeten houden, maar dat ging hier echt niet met al die dieren die de hele dag in en uit lopen en een uk van 11 maanden. En het ging echt perfect buiten, ze bleven keurig in de tuin en die van de buren (ook gek van katten), alleen dus niet gerekend op vuurwerk in deze tijd van het jaar. Echt 3dubbel pech dus... we denken nog steeds dat ze ergens is ingesloten, maar dan zou ze binnenkort toch weer los moeten komen aangezien de mei-vakantie bijna afgelopen is.
ik duim voor je dat ze snel terug is. Heb zelf 1 poes en 2 katten en weet hoe vervelend het is om zo een beestje kwijt te zijn .
ik hoop dat je je poes gauw terug vind hoor. wij hebben in 2005 onze poes kwijt geraakt die ging met onze kat naar buiten,die kwam terug maar ons remy niet. wij hebben asiels en amivedi ingeschakeld en tot op heden ng geen spoor van hem. inmiddels hebben we nu 2 nieuwe katten sinds 2 jr en wil dit echt niet meer mee maken. succes meid
Heb je al posters opgehangen of mensen in hun schuur bijvoorbeeld willen kijken? En wat folders bij de mensen in de buurt in de bus doen. Ik hoop dat je kat snel weer thuis is
Jeetje zeg...ook ik kan helaas niet echt helpen want woon niet in de buurt. Maar ik kan je gevoelens begrijpen. Wij hebben 7 katten en vorig jaar is er eentje 4 dagen weg geweest. Alles afgebeld en gezocht en gelukkig stond ze zo ineens weer voor de deur. Ik zal duimen dat dit bij jullie ook gebeurd....sterkte.
We hebben haar gevonden, ze is helaas dood. Ze lag in de voortuin van de buren van het hoekje, waarschijnlijk is ze aangereden, want ze lag heel raar met haar achterhand (helemaal plat). Zo te zien is ze al even dood, want ze is al aangevreten (sorry voor de details), dat geef me wel wat rust. De 1e dag dat ik ben gaan zoeken (toen was ze 1 nacht niet thuis geweest) heb ik op die hoek een minuut of 10 met die buurvrouw staan praten. Als ze toen nog had geleefd denk ik dat we haar wel gehoord hadden moeten hebben, dus ik berust me in het idee dat ze toen waarschijnlijk al overleden was. Ik ben wel ontzettend verdrietig, en ik baal ervan dat mensen die een kat aanrijden niet even de moeite nemen dat bij het eerste het beste huis te melden of te kijken of ze de kat kunnen redden. Ik heb er even over nagedacht en ik blijf er wel bij, dat ik mijn katten deze vrijheid gun, en dat ik blij ben met de 2 weken die ze in vrijheid heeft mogen beleven, ik zie haar nog achter de vliegen en vogeltjes aan rennen. Ondanks dit grote verdriet heb ik er geen spijt van. Ik zal alleen een (hopelijk nooit voorkomende) volgende keer toch de buren vragen of ik alle tuinen uit mag kammen, ik heb nu wel staan roepen, maar dat was achteraf misschien niet genoeg. Het is verdrietig en jammer, want het was een schat van een beest, maar ergens ben ik opgelucht dat ik nu tenminste weet wat er gebeurd is, die onzekerheid was echt killing... we zullen haar vanmiddag begraven.
Sterkte meid, het verliezen van een huisdier is helemaal niet leuk, maar je hebt nu wel rust en je weet wat er (mogelijk) gebeurt is. Hopelijk kun je het snel een plekje geven.
Ach jeetje Gelukkig heb je haar gevonden, anders denk je altijd: waar zou ze zijn, alleen niet zoals je graag wou . Sterkte meid! Helaas gebeuren dit soort dingen Als je een hele drukke straat hebt is het misschien nog een optie om de tuin af te schermen zodat ze wel naar buiten kunnen maar dat ze niet aangereden kunnen worden.