Hallo, Ik wil kleren kopen voor mijn dochtertje voor het najaar/winter. Ze draagt graag rokjes en jurkjes. Vaak koop ik haar kleren bij de H&M, V&D, Hema, Zeeman, C&A. Daar vind ik het betaalbaar. Een jurkje voor ca. 15,- vind ik mans zat voor haar leeftijd, ze is 3,5 jaar. Hebben jullie leuke sites waar ik leuke jurkjes/rokjes kan kopen voor een betaalbare prijs? Groetjes, Marloes
Wibra, Primark, Next, Zara En verder vooral veel sale shoppen op internet (op welke website dan ook, net waar de beste aanbieding is). En soms ook gewoon in de winkel, bv. Shoeby en Zara hebben dan echt leuke prijsjes en sommige winkels met duurdere merken ook.
Oh, en Ter Stal, Vögele en Van der Ven/Tuunte/... (winkels die Persival, Bakkaboe, enz. verkopen). En de Action heeft soms ook leuke dingen.
Jola in het zuiden des lands heeft ook Bakkaboe en Persival. En ik koop in de uitverkoop vast een maat groter. Dan alleen iets dat altijd kan zoals broek of longsleeve. Beetje in een kleur die ook niet seizoensgebonden is. Scapino heeft ook mooie broeken trouwens! Heb daar bij de 2 voor 20 euro mooie spijkerbroeken en de 2e artikel 1 euro een grijze broek en donkerroze broek. Ging de deur daar uit met 4 broeken voor 29,- Wij kunnen het wel betalen maar ik geef niks om merken en vind het zonde van het geld om duur spul te kopen. Het wordt net zo vies. Behalve als het leuk is afgeprijsd. En zo kan ik voor nr. 2 ook wat nieuws kopen het hoeft van mij niet perse 2 rondes mee.
Zara? Serieus? Ik vind Zara vaak best nog duur! ('t Is ook meestal mijn smaak niet, dus kom er steeds minder vaak, maar ook toen ik er nog vaak keek, waren de dingen die er er uit pikte echt nog duurder dan ik er voor over had.) Ik vind next redelijk betaalbaar. www.nextdirect.com Zalando en kleertjes.com doe ik ook nog wel eens, maar eigenlijk alleen in de sale, want anders vind ik dat nog behoorlijk duur.
Zara is voor sommige dingen duur, maar andere dingen ook niet. Een winterjas voor <25 euro vind ik bv. behoorlijk goedkoop. Neutrale shirtjes zijn er ook goed betaalbaar. Bristol is ook goed te doen trouwens. En qua websites sites als Babs Kleertjes en Ik en mijn kind, maar zoals altijd met outlet moet je dan net mazzel hebben dat de goede maat er tussen zit.
Ik heb van de week flink kunnen shoppen bij de tuunte, Een leuke broek voor bijv maar 8 euro, maar ook broeken van 5 euro ! D-zine lange broek - Bonus - Tuunte En shirtjes voor 3 euro, met een leuk vestje erbij of bolero .... Jurkjes koop ik vaak merk maar dan wel in de aanbieding, dus rond de 15/20 euro
E een colbert jasje in deze kleur groen erop, maar het jasje staat niet meer op de site, Persival singlet - Bonus - Tuunte
Zelf koop ik voor mijn kinderen eigenlijk alleen dingen die in de sale/aanbieding zijn met bijvoorbeeld nog een leuke extra korting online. Zo laatst bij de C&A een hele bups kleding gekocht (6 shirts, 2 jurkjes, rokje, spijkerbroek, 3 winterjassen, trui, vestje, schoenen) a Euro 52,-. Of bij de V&D in de sale online of in de winkel.. Hele leuke jurkjes en rokjes tussen de 3-7,50. Moet wel zeggen dat andere kleding dan al snel heel duur begint te lijken haha. Dus ook webshops en eventuele kortingscodes wat in de gaten houden dan kun je online echt heel leuk shoppen voor weinig geld. Andere webshops die ik nog wel wat in de gaten houd zijn bijv Hummbee, kleertjes.com, ikenik, Zara, HEMA, Oilily outlet, Wehkamp etc. H&M voorheen ook met kortingscodes etc, maar vind de kwaliteit van C&A, HEMA of V&D over het algemeen net even beter.
Marktplaats.nl! Haha ik heb een paar hele leuke dingen voor hooguit een tientje opdracht de kip getikt. Een Burberry poncho voor 30 was de duurste. Zo heb ik Blumarine kleertjes, Juicy Couture badpakjes, Monnalisa jurkjes en wat kleertjes van Imps & Elfs gekocht. M'n vriendin doet het alleen maar op die manier. Dus daar heb ik het vanaf gekeken
Heb ik ook wel, maar die hang ik dan ook meteen weer terug. Ga bij de Zara niet de prijs betalen die ik ook voor merkkleding betaal, dat vind ik onzin. Maar laatst in de sale had ik bv. twee truien van 5,99 per stuk (normaal 19,99 euro oid) en een shirtje voor 2,99 (normaal 4,99). Ik vind vooral jassen en shirtjes bij de Zara goed te doen, verder koop ik er eigenlijk ook nooit wat.
Ik koop bijna alles met korting. De eerste Sale begint meestal al een paar weken nadat de collectie in de winkels ligt. Dus vind ik het echt weggegooid geld om de volle prijs te betalen. Daarnaast vind ik Zara te duur voor de kwaliteit dat ze bieden, daar kom ik amper. Winterjassen ga ik bijv begin oktober kopen, dan hebben de meeste winkels 20% actiekortingen. Zomerjasjes voor volgend jaar heb ik nu gekocht [Vingino zomerjas voor 23, Mexx jasje voor 12 enz]
En dit natuurlijk! Ik had voor de zomer alle winterkleren al in huis, uit de uitverkoop van vorig jaar. Ik heb er nog een longsleeve en een blouse bijgekocht in de nieuwe collectie, maar dat is het.
Rommelmarkt! Zaterdag nog een superleuk jurkje met bolero van jottum voor maar 5 euro. Broekjes 1 euro, shirtjes of blousjes 1 euro of 50 cent. Marktplaats kijk ik veel en de uitverkoop laatst bij c en a broeken 4,50 shirtjes 2,50. Ben er dol op.
Ik ga meestal 2x per jaar naar Ter Stal als ze 30% korting hebben. Eind september weer. Shirtjes kosten dan 7 euro, rokjes en jurken 10. Het meeste blijft mooi. Ik sla dan een hoop in en ben dan al een heel eind. Jassen koop ik ook in de sale tenzij ik er 1 perse wil hebben. Vorig winter m wel gelijk gekocht gelukkug, anders was ik te laat.