Welke ovulatietesten zijn ook goed....? Ik heb altijd zwanger en Kids dipsticks maar ze zijn op ik had nooit verwacht later dan nu een positieve test te hebben.....nog nooit gehad vandaag dag 17....normaal altijd dag 14 uitzonderlijk op dag 16 maar zo laat als nu nog nooit gehad snap er niks van.... (spanning?) We beginnen weer met nieuwe icsi in april maandag krijg ik echo en mijn spuiten en schema.. Maar welke liefste goedkope ovulatietesten zijn ook goed die ik nu kan kopen? Ik wil weten of het dan vandaag wel positief is....die van gisteren was bijna positief en ook mijn laatste cb liet gisterenavond nog geen smiley zien ik snap er niks van.....
Gisteren in je andere topic plaatste je een test dat ie positief was zo zag die er ook uit? Had je die anderen nog gedaan die 2 die je over had? Zijn die niet donkerde of lichter geworden? Vind je test namelijk gewoon positief in je andere topic. Je zou evt die van de action kunnen proberen 5 voor 2.49. Heb er zelf van de week mijn LH piek mee gevonden op dag 16. Succes
Nee ze bleven hetzelfde tot lichter maar ik heb het idee dat ze donkerder moeten zeker omdat cb gisterenavond nog negatief was snap het ook niet
Zwanger & Kids dipsticks zijn wat mij betreft echt het duidelijkst hoor! Ik heb al veel merken geprobeerd. Action kreeg ik bv nooit een positieve test mee en sensitest meestal ook niet.