Keel en neusamandelen verwijdert en nu bedplassen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamaSylvia1975, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hoi,

De titel zegt het al......
    Zoontje van ruim 4,5 jaar is vorige week woensdag geholpen aan zijn keel en neusamandelen en sinds die tijd plas hij dus weer in zin bed en ook niet weinig......
    Nu maak ik hem dus weer wakker voordat wij naar bed gaan, maar nu was hij dus toch weer bijna van top tot teen nat.
    Zou er een link kunnen zijn tussen de operatie en nu verlatingsangst?
    Hij eist ook meer aandacht en laat negatief gedrag zien...........

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Narcose is erg zwaar en je blijft er maanden vermoeid van. Is hij niet gewoon erg moe ? Vaak gaan vermoeide kindjes opeens klieren om over hun vermoeidheid heen te komen.

Ook zal hij het waarschijnlijk erg eng gevonden hebben dus zou best kunnen dat hij soort verlatings angst heeft.

Misschien even er over praten met je zoontje ? Sterkte ! Ik heb geen ervaring dus ook geen advies/tips verder.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    nu de blaas laten verwijderen? :D

sorry flauw... maar het lijkt me dat dit komt door alle spanning van de operatie, misschien voor tijdelijk een luierbroekje om? voor beide nu wel zo prettig en misschien helpt hem dit wel, want zo'n broekje is niet echt stoer natuurlijk. en door blijven gaat met sávonds voordat jij gaat slapen even naar de wc brengen.

succes, komt vast goed maar heeft even tijd nodig

4. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook puur fysiek zijn, ons meisje was (lang) verkouden, en heeft dus letterlijk 2,5 week elke nacht zonder uitzondering of haar bed natgeplast (met luier dus, raarrrr) of 's nachts geroepen dat ze moest plassen!

Daarvoor wekenlang elke nacht droog. Nu ook alweer 5 nachten op rij droog en niet wakker geworden.

Dus ik zou gewoon even rustig afwachten en er niet teveel aandacht aan besteden. Evt vragen of hij een luierbroekje oid aan wil? Gewoon omdat het voor hem zo naar is om nat wakker te worden...

5. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    ons zoontje heeft het ook gehad. Hij was destijds 3 jaar. Hij had ook nachtmerries en hij plaste weer in bed. Het duurde een paar weken en toen was het over. Binnen nu en drie weken moet onze dochter..........

Deel Deze Pagina