Lieve dames, Ik ben nu al 4 maanden bezig om zwanger te worden en het is helaas nog niet gelukt, maar dat is niet het probleem!! Ik heb vier maanden geleden ook mijn spiraal laten verwijderen en ik heb sindsdien elke maand na mijn ovu zwangerschapssymptomen en dan moet je denken aan misselijk, maagzuur, blaasontstekking, gevoelige borsten, opgezwollen buik (deze maand verstoppingen) enz enz en dat heb ik voor het verwijderen van mijn spiraal nooit gehad. Wie heeft hier ervaring mee...
Wat voor spiraal was het? Als het met hormonen was kan het best even duren voordat alles weer goed op gang is. En 4 maanden is nog niet zo heel lang maar voor je gevoel wel hè! Succes, hoop dat het snel zover is!
4 maanden is nog niet zo lang, ook omdat je zegt, we zijn AL 4 maanden bezig.. Wat betreft je zwangerschapssymptomen, ik heb het wel vakaer gehoord dat vrouwen er last van hebben om en tijdens hij eisprong. Ik zelf had het niet.. Wel weet ik dat ik de eerst 7 rondes iedere ker dacht zwanger te zijn... zonder resultaat overigens...
Ik ben ook zo iemand die na de eisprong alle symtomen heeft. Kokhalzen, misselijk, kriebelende borsten, buikpijntjes maar altijd weet ik dat dit mijn menstruatie is. Nu deze maand is het anders, heb weer precies die symptomen, maar mijn borsten overheersen deze maand heel erg en ik "weet"gewoon dat ik zwanger ben. een soort van gevoel zeg maar. Ook deze maand ineens bloedend tandvlees heb ik alleen als ik zwanger ben. Het is heel vervelend dat je deze symptomen hebt, wat ik heb gedaan is het iedere maand opschrijven in mijn agenda, dan kon ik het steeds langs elkaar leggen. Zo wist ik ook precies wanneer mijn eisprong was geweest. Je kunt er toch niets aan doen, je kunt het beter accepteren dat het zo is (al is dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan) Succes!!!
Klopt hoor. Ik heb nu drie goede cyclussen gehad. Vooral de eerste twee pijnlijke borsten, veel plassen misselijk en zo. Dus allemaal symptonen maar niet zwanger. Vorige maand had ik bijna geen last dus ik denk en hoop dat mijn ontpillen nu voirbij is. Half jaar geen pil meer.
herkenbaar.. hier ook allemaal gekke symptomen die na onderzoek op internet allemaal zwangerschapsdingen konden zijn maar ik ben afgelopen weekend braaf ongesteld geweest. gekke lijven zijn het
Herkenbaar! Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil en ik heb elke maand na mijn eisprong allerlei vage (zwangerschaps)klachten. Van misselijk, pijnlijke borsten, gezwollen buik, tot duizelig en buikkrampjes en rugpijn.... Heel verwarrend. De eerste maanden dacht ik elke keer dat ik zwanger was, nu ben ik inmiddels wat rustiger en weet ik dat die klachtjes er gewoon bij horen.....Ik moet wel zeggen dat ze ook minder worden. Zit nu op 8 dpo en ik voel helemaal niks!!