Hallo, Ik wil graag een babyfoon met camera kopen en vroeg me af of jullie ervaring hiermee hebben. Welk merk hebben jullie en wat vinden jullie van het gebruik ervan? Dankjewel alvast voor je reactie!
Bij onze oudste hadden we een babyfoon zonder camera en gingen daarom sneller kijken bij gejammer. Bij de jongste hebben we de luvion grand elite en echt ideaal!! Je ziet precies wanneer hij in slaap valt en daarom wat jammert of zijn speen kwijt is etc etc. Een aanrader!
Wj hebben vorige week de alecto dvm-70 gekocht Hij is draadloos Kleurenscherm Je hebt een terugspreekmogelijkheid Er zitten slaapliedjes op Je kan kamertemp instellen, wanneer het te warm of koud word, gaat er een alarmpje af. Infrarood waardoor je snachts goed beeld hebt We hebben hem getest toen ik lag te slapen en man nog beneden zat Zijn er erg blij mee!
wij hebben bij de eerste geen camera gehad, en dat heb ik echt gemist, nu koop ik er dus wel 1 en een extra camera! (wij hadden ook de pech dat de onze niet goed werkte dus die krijgen we nu 'vergoed' bij babydump en dan kan ik een andere uitzoeken) ik heb de luvion prestige touch op het oog, zodat ik ook beide kids kan zien.. die komt deze maand uit, ben heel benieuwd naar de prijs!
Wat grappig om te lezen dat meerdere de beeld babyfoon gemist hebben bij de eerste. Hier dus ook. Nu bij de 2e op komst een luvion grand elite met een extra camera gekocht. Echt super. Je kunt precies zien wat ze aan het doen zijn in bed.
Ik heb de camera ook gemist bij de eerste, ondanks dat we gelijkvloers woonden. Nu wonen we niet meer gelijkvloers, dus wilde ik helemaal graag een babyfoon met camera. Wij hebben er één van Motorola gekocht (MBP-35). We hebben hem pas één keer gebruikt, toen we met de oudste ergens gingen logeren, maar die keer is hij erg goed bevallen. Behalve op camera hebben wij de babyfoon uitgezocht op de functies die we bij de oudste veel gebruik(t)en (zoals muziek en terugspreken) en de grootte van het beeldscherm.