Aangezien wij onze 2e uk mogen verwelkomen zijn we druk op zoek naar namen. We weten wat we krijgen maar dat kan ik hier niet neerzetten omdat ik meelezers heb.......wij zijn op zoek naar een naam bij broer Tim. We zoeken voor een meisje een naam met max 2 lettergrepen, een lieve of stoere naam en de naam moet nederlands klinken en niet moeilijk te schrijven zijn. Voor een jongen zoeken we een naam met liefst 1 lettergreep, evt met 2 lettergrepen, een stoere naam en verder dus ook nederlands klinken en niet moeilijk te schrijven zijn. Het mag ook een unisex naam zijn. ik ben benieuwd naar jullie suggesties!
Tja... Bas Cas Koen Rick Dirk Kick Jan Gijs Cees Sem Sam Lex Max Daan Luuk Mick Bart Rob Stan Thijs Stijn Bob Jos en ga zo maar door... En voor een meisje een paar Zoe Juul Lisa Mila Lieke Fleur Carlijn Suzan Jans Anne Nina Tessa Sara Nora Rita
Kun je een paar namen noemen die wel in de richting komen of al zijn afgevallen en welke meisjesnaam hadden jullie bij Tim..?
Bij Tim hadden we als meisjesnaam Lynn, die wordt het dus niet meer omdat we de combi Tim en Lynn niks vinden. (maare blijft een mooie naam hoor ) Verder hebben we niet naar meisjesnamen gezocht omdat we intussen wisten dat we een jongen zouden krijgen (en die ging dus Tim heten) Verder kan ik eigenlijk weinig namen noemen omdat we dus nu ook al het geslacht weten en gericht zijn gaan zoeken...ik ben bang dat mijn meelezers hierdoor dus te weten komen of we een jongen of een meisje krijgen.... Maar om jullie toch meer op weg te helpen het lijstje dat Quint1 heeft geplaatst is voor de jongensnaam in de richting van wat we zoeken, bij de meisjesnamen zitten minder namen bij die we iets vinden mn Nora, Rita en Jans vind ik niks en Carlijn en Suzan zijn namen die redelijk veel voorkwamen toen ik op de basisschool zat en vallen dus voor ons ook af.
Als je Lynn leuk vindt, kan je misschien Lyne/Lyna/Lynke/Lynde/Lynda/Lyda van maken? Verder in de kategorie kort en krachtig voor een meisje: Liv of Liva, Liz, Tess en Fem. Succes!