Wie ook nog een verdikte baarmoederslijmvlies na miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by ProudMom28, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik heb lang getwijfeld of ik nog een bericht zal plaatsen maar heb een hele brandende vraag, ik ben van de week naar het ziekhuis geweest om te kijken of alles schoon is. En het vruchtje was weg maar er zat nog een baarmoederslijmvlies van 1cm dik, ik mag met 6 week terug komen. Hij vertelde dat ik daardoor nog lang een onregelmatige cyclus zou kunnen houden, hij wilde nog niet curreteren omdat dit volgens hem meer kapot kan maken. En je mischien daardoor wel problemen kunt krijgen met de vruchtbaarheid.

Ik vroeg mij af of er meerdere vrouwen na een miskraam dit ook hadden? en hoe ging dat bij jullie? en hoe was jullie cyclus? zijn jullie snel zwanger geraakt? pff wat een vragen, ik wilde echt nog een hele tijd wachten met zwanger raken maar nu is de wens zo ongelofelijk groot dat ik nog maar een ding wil en dat is zo snel mogelijk weer zwanger raken.
    Ik schaam me echt dat ik mijn lichaam niet echt een kans geef om te kunnen herstellen, en mischien doe ik dit ook weer wel we wachten in elk geval 6 week af.

Maar ik ben o zo benieuwd naar meerdere ervaringen, alvast ontzettend bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes Wilma

2. Lieve Wilma,

Helaas heb ik in december ook een miskraam gehad.
    De ha had me doorgestuurd naar de gyn voor een inwendige echo en daarop bleek dat het vruchtje er niet meer was maar wel het baarmoederslijmvlies. Hij vertelde mij toen dat het vanzelf verdween. Ik hoefde dan ook niet meer terug te komen, alleen als mijn cyclus niet meer op gang zou komen. Afgelopen vrijdag heb ik weer een menstruatie gehad en nu is het even afwachten hoelang deze gaat duren, hoop natuurlijk 28 dagen want dat zou betekenen dat het weer gewoon is net als voor mijn zwangerschap en miskraam.

Door onze miskraam hebben wij alleen maar meer het gevoel dat wij een wondertje willen. Zelf zijn we al jaren bezig om zwanger te worden ... eindelijk was het zover maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Wij gaan er wel gewoon weer voor deze maand omdat dit onze dierbaarste wens is om ooit papa en mama te mogen worden. En volgens de gyn hoefde we ook niet te wachten en mochten we meteen weer aan de klus.

Heel veel sterkte meid! Mocht je nog vragen hebben of je wil gewoon even kletsen mag je me altijd pb'en!

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Lieve Lautje24

Voor jullie ook ontzettend veel sterkte, wat is jullie verhaal herkenbaar zeg, wij hebben wel een dochter van twee maar het is gewoon een wens en wij (ik) had ook problemen met de vruchtbaarheid ik heb cyste/s waardoor het afwachten was of er een eisprong was, ik kreeg clomid voor geschreven en jahoor na ronde 3 was het dan eindelijk zover, helaas van korte duur ik zou nu precies 12 weken zijn geweest maar helaas is het gestopt met de bijna 6 weken 5week en 6 dagen.
    Ik heb nog twee weken door gelopen mischien klopte de duur niet van de cyclus en mischien klopte over twee week het hartje wel en was het gegroeid, nou helaas niet ik wist het al maar kon niemand overtuigen het voelde van het begin al niet goed.
    Had jij dat ook?

Wat vreselijk dat jullie ook al een tijd bezig zijn en dat het dan eindelijk gelukt is en dan toch wordt het weer afgenomen he dat gevoel, hoever waren jullie heen? Wij hebben niet goed begrepen of we nu mochten klussen maar dachten het wel en als ik nu jullie verhaal lees dan weet ik het zeker. Ik wil je echt heel erg bedanken voor je reaktie ik kan hier heel veel mee nu hebben we in elk geval zekerheid dat het klussen gewoon kan.

Ik heb niet het gevoel dat ik deze maand een regelmatige cyclus ga krijgen maar goed dat is ook nog niet zo van belang mijn lichaam moet herstellen dat is het belangrijkste nu.

Ohw lieve meid heel veel sterkte en ik hoop zo dat het voor jullie heel snel raak mag zijn.

En idd als je wilt mailen of kletsen dan weetje mij te vinden he in een pb

Liefs Wilma

4. Dank je wel, erg lief van je!

Ik merk wel dat mijn lichaam nog niet klaar is met het herstellen van de miskraam. 14 januari ongi geworden maar wel in mindere mate als anders. Minder bloedverlies e.d. En nu heb ik enkele dagen al wat last van bruin slijmachtig afscheiding. Ik vermoed dat het de baarmoederslijmvlies is die we op de echo hebben gezien. De baarmoeder is zich denk ik helemaal aan het schoonmaken.

Zelf voel ik me ook nog niet helemaal top.
    Ben momenteel erg moe en wat last van buikpijn.

Hoe gaat het verder met je?

Share This Page