Wij zijn al tijden opzoek naar DE spiegel van de Xenos. Ik bedoel de glamour spiegel zoals zij die zelf beschrijven. http://www.promofolder.nl/nl/winkels/Xenos/spiegel-glamour-1045218 Op marktplaats staat deze spiegel maar dit is zo ver weg. We zoeken hem in het zwart. Het liefst ergens in Gelderland.
Je zou het hoofdkantoor eens kunnen proberen te bellen, misschien kunnen ze je daar wel verder helpen...
Hoi, hier een medewerkster even op Xenos een mail versturen dat je die spiegel wil hebben je kan ook op facebook je vragen stellen over artikelen succes... morgen kijk ik of wij hem hebben mischien dat hij verzonden kan worden met de vracht richting gelderland
Vandaag een e-mail terug gehad van de Xenos, zij zeggen deze spiegel niet meer in het assortiment te hebben, beetje raar als jullie deze gewoon in de winkel zien liggen?
Hoi, Ik heb de spiegel voor je.Maar 1 maand opgehangen want me man wilde een andere hebben.Als je wilt mag je het overkopen
Hier nog iemand die bij de Xenos werkt. Wij hebben hem inderdaad ook al een hele tijd niet meer in het assortiment. (regio Amsterdam)Maar misschien dat bepaalde filialen nog toevallig een exemplaar hebben. Dat durf ik je niet te zeggen. Het zou mooi zijn als je die spiegel van ashymom kan overnemen! Anders kan ik je alleen nog als tip geven: gewoon diverse xenossen afbellen en marktplaats afspeuren. Succes!