Tafeltje met stoeltjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Live, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al een tijdje ben ik zoek naar een tafeltje met stoeltjes voor mijn zoontje.

Ik heb een tijdje terug bij de IKEA een mooi setjes gezien, maar deze is nu al ruim 3 maanden niet meer leverbaar...:( Dus nu ben ik toch op zoek naar een ander setje.

Het lastige is dat ik geen (spier)wit setje wil, in ons huis is alles crème/grijs/taupe/bruin tinten en wil graag iets wat daar bij past.
    Heeft iemand een goede tip? Of tips van winkels waar je een tafeltje met stoeltjes kan kopen?

Voor het idee hieronder twee plaatjes van het setje die ik graag wilde van IKEA.
    Het mag dus ook iets crème-kleurigs zijn, als het maar niet wit is! :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand? :(

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Marktplaats?
    Het ligt er een beetje aan hoeveel je uit wilt geven :)

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ow Live die had ik ook gezien bij Ikea en baal er ontzettend van dat ze deze niet meer hebben !!!

Ik heb nog niet echt uitgebreid gezocht maar ik neem aan dat er nog wel ergens op inetrnet van dit soort meubeltjes te vinden zijn (tenminste dat hoop ik, ook voor mezelf! hihi!

Kun je via google niet zoeken op trefwoorden als kindermeubels hout of iets dergelijks? Er zullen toch wel ergens winkels zijn die zoiets nog verkopen??

Succe smet je zoektocht!!

5. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    In Ikea België zijn ze nog wel te verkrijgen, weet niet of je ver van de grens woond.
    Anders stuur je me een pb en wil ik het wel bestellen en naar jou opsturen, weet alleen niet hoeveel dat gaat kosten. Stuur me er anders eens een pb voor.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik weet niet of je er van houdt, maar wij hebben n heel leuk setje van stijgerhout. Kan je helemaal naar je eigen zin laten maken. Wij hebben het gekregen toen de oudste geboren werd (4 jaar terug) en we hebben er nog steeds veel plezier van!

7. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lenka bedankt voor je aanbod! maar dat hoeft niet :)

Ik heb ondertussen het hele internet afgezocht, op veel verschillende dingen ook gezocht 'houten meubels' 'houten kindermeubels' etc...en uiteindelijk iets gevonden wat het waarschijnlijk gaat worden!

Op Dribbeltjes hebben ze leuke setjes van onbewerkt hout die ze ook gegrondverfd en afgelakt kunnen afleveren, dus een mooie grijs-bruine kleur uitkiezen en bestellen maar!
    Bedankt voor de tips :)

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 sneeuw, 5 mei 2012
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
    Deze site ga ik ook onthouden, niet eens zo gek duur. Weet je trouwens hoeveel er over heen komt als je het laat lakken?

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Was gisteren in Ikes Groningen en daar stond nog wel zo'n setje, als op de foto, in de winkel.

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Super deze zite zeg! Ik ga er straks meteen ff op neuzen :)

xxx

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
  12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.505
    113
    Vrouw
    dit setje verkopen ze hier nog gewoon bij de ikea hoor. heb er nog bij staan te kijken en op de site staat ook dat hij gewoon op voorraad is???

13. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ze alleen op voorraad zijn in Groningen en Heerlen, dat is voor mij allebei een beetje ver rijden (vlak bij Amsterdam)...

14. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    #14 ivfje, 7 mei 2012
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
    ik zie dat de stoelen wel overal te verkrijgen zijn maar het tafeltje alleen in groningen en heerlen.... maar de ikea amsterdam kan toch met groningen wel regelen dat het daar naar toe wordt gestuurd?

15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.505
    113
    Vrouw
    hier staan ze in ikea utrecht

16. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja misschien dat ik dat wel kan proberen, weet niet of ze dat doen?!

In de winkel, of ook in het magazijn? Ze hebben in Amsterdam ook nog lang in de winkel gestaan, terwijl het magazijn al leeg was...:(

17. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.505
    113
    Vrouw
    in de winkel en op de site stonden ze vorige week ook nog op voorraad.

als je nu op de site kijkt dan is het tafeltje uitverkocht en van de stoeltjes zijn er nog ongeveer 12.

Deel Deze Pagina