hoi meiden. ik krijg zondag mn vriendin met haar vriend te eten. maar wat zal ik nu maken? ik zat zelf aan een 3-gangen menu te denken maar wat weet ik niet echt. hebben jullie voor mij een idee? mn vriendin is wel zwanger,dus daar moet ik ook wel rekening mee houden. dus tips zijn van harte welkom! liefs linda
spaans tintje... met tapas beginnen ! Jip en Janneke drankje met bubbels soort roseetje. Maaltijdsalade enne..... feestelijk ijs toe ! Wellicht met veel chocolade 8)
Heb je een idee wat zij erg lekker vinden, of juist iets helemaal niet lusten, daar kun je dan rekening mee houden. Ik zou persoonlijk niet echt blij worden van tapas bijvoorbeeld
ja haar vriend vind tapas niets denk ik. misschien een soepje vooraf met stokbrood daarna een lekker stukje vlees,maar weet niet echt wat .en daarna een lekker toetje.zo zat ik zelf een beetje te denken
kijk anders eens op www.receptenverzameling.nl is een site van Judith die hier ook op het forum ronddwaalt
En al wat gevonden tussen al dat lekkers? hihi Wat ook erg lekker is, is een panna cotta als nagerecht, soort pudding, serveren met wat vers fruit en slagroom voor de liefhebber. Dit kun je ook morgen vast maken (moet een tijdje in de koelkast staan), hoef je daar zondag niet meer over na te denken
Er is hier een mega topic over: wat eet jij vandaag! Denk dat je daar voldoende tips weg kan halen Fijn etentje! Elmo