Momenteel ben ik dus 27 weken zwanger. Ik werk als invalkracht in de kinderopvang en werk dus op zowel kinderdagverblijven als BSO's. Nu werkte ik laatst 6 uur op een peutergroep en ik merkte dat dat voor mij toch wel echt het max is momenteel.. Ik was echt kapot erna! Meteen om 8u 's avonds naar bed gegaan en was echt helemaal op. Nu kreeg ik voor a.s. dinsdag een dienst van 10,5 uur op een peutergroep. Ik zie het eigenlijk niet zitten, maar aan de andere kant moet ik blij zijn met de uren die ik heb.. Hoe doen jullie dit? Is het raar om met 27 weken al alleen maar halve dagen te willen werken?
Ook ik ben nu erg moe. A.s. zondag ben ik 29 weken en merk echt dat het de laatste tijd een stuk minder goed gaat. Nu werk ik in een winkel, ook niet altijd even makkelijk, maar denk dat jij een zwaardere baan hebt, lichamelijk. Ik kan me best voorstellen dat je het niet red. Heb je er al eens over gesproken met je leidinggevende??
Hier ook! Helaas kan ik nog even niet minder werken maar na 1 uuris mijn energie weg. Dus ik zou als het kan, minder uren werken! Succes en slaap lekker
Ik ben ook laatste paar weken doodmoe. Ik zit in de ziektewet,dat scheelt gelukkig. ga bijna elke dag even sochtends of smiddags slapen/op bed liggen. Bloeddruk is ook laag, dus dat helpt ook niet mee
Ik ben 25 weken en heb me sinds deze week voor halve dagen ziek gemeld. Werk ook in de kinderopvang, 0-4 jaar. Voelde me ook "raar" in de zin van..poe das wel vroeg de ziektewet in maar bij ons werk heb je dat eenmaal sneller. Collega zei tegen mij, en dat vind ik een hele mooie, er heeft nog nooit iemand een lintje gekregen omdat ze de hele zwangerschap gewerkt heeft. Je moet naar je eigen lichaam luisteren! Ps 10.5 uur werken mag echt niet. Max is 9 uur. Natuurlijk snap ik dat dat soms niet haalbaar is, moest t soms ook werken maar zeker als je zwanger bent is dit van de zotte! Pps snap wel dat het moeilijker is voor jou om je ziek te melden omdat je inval bent. Ik heb een 30 uren contract voor vast. Ik weet niet hoe de regeling is met invallers ivm uvw?