Momenteel ben ik dus 27 weken zwanger. Ik werk als invalkracht in de kinderopvang en werk dus op zowel kinderdagverblijven als BSO's. Nu werkte ik laatst 6 uur op een peutergroep en ik merkte dat dat voor mij toch wel echt het max is momenteel.. Ik was echt kapot erna! Meteen om 8u 's avonds naar bed gegaan en was echt helemaal op. Nu kreeg ik voor a.s. dinsdag een dienst van 10,5 uur op een peutergroep. Ik zie het eigenlijk niet zitten, maar aan de andere kant moet ik blij zijn met de uren die ik heb.. Hoe doen jullie dit? Is het raar om met 27 weken al alleen maar halve dagen te willen werken?
Ook ik ben nu erg moe. A.s. zondag ben ik 29 weken en merk echt dat het de laatste tijd een stuk minder goed gaat. Nu werk ik in een winkel, ook niet altijd even makkelijk, maar denk dat jij een zwaardere baan hebt, lichamelijk. Ik kan me best voorstellen dat je het niet red. Heb je er al eens over gesproken met je leidinggevende??
Hier ook! Helaas kan ik nog even niet minder werken maar na 1 uuris mijn energie weg. Dus ik zou als het kan, minder uren werken! Succes en slaap lekker
Ik ben ook laatste paar weken doodmoe. Ik zit in de ziektewet,dat scheelt gelukkig. ga bijna elke dag even sochtends of smiddags slapen/op bed liggen. Bloeddruk is ook laag, dus dat helpt ook niet mee