Stokke Bounce wipstoel & Stokke newborn set ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vivianne, 22 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivianne

Vivianne Lid

6 aug 2015
    48
    0
    0
    Ha allemaal,

Iemand ervaring met de Stokke Bounce (wipstoeltje) of de newbornset? Die je op de trip trap stoel kunt klikken. Ik ben me een beetje aan het oriënteren, maar heb echt geen idee wat nu echt handig is en wat meer marketing-gadgets zijn. Graag jullie tips!

2. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    New born set was/is echt ideaal hier. Tijdens het avondeten kan de kleine altijd aanschuiven. Nu ook met de eerste hapjes, hartstikke handig.

Ik vond hem eerst klein ogen (we hebben m gekregen) en dacht dat beeb er snel uit zou zijn, maar nu met bijna 5 maanden past ze er nog steeds in. Beentjes hangen er uit, maar dat zit gewoon comfortabel.

3. studentje84

studentje84 Nieuw lid

7 jan 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de newbornset en hij bevalt hartstikke goed, madammeke vindt het heerlijk en vindt het fijn om bij ons aan tafel zitten (vinden wij ook😊)

4. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Newbornset! Vanaf dag 2 tot 6 maanden lagen ze erin.
    Ik vond het elke euro waard.

5. SANne1987

SANne1987 Actief lid

11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eventjes goed opletten. Je hebt de oude zeer bekende tripp Trapp met daarop als accessoire de newbornset. Sinds het voorjaar heeft stokke een nieuw model de stokke steps met waar de bouncer op past.

Wij verwachten ons eerste kindje nog dus heb nog geen ervaring heb wel veel gelezen. Ik vond veel positieve reacties over de newbornset (zoals hierboven het praktisch vinden) en logisch nog weinig ervaringen over de Bouncer (te nieuw). Ik vertrouw wel op de kwaliteit van stokke dus in de winkel beide stoelen bekeken en voor de steps gegaan.

Reden:
    - vonden wij mooier
    - bouncer ook zonder stoel te gebruiken (je hoeft geen wipstoel aan te schaffen)
    - bouncer oogt zachter en groter (kan mss langer mee)
    - op de steps kan later een volgende set met werk/speel/eetblad.
    - stoel is veel lichter

Maar of het werkelijk praktischer is moeten we dus nog ervaren.

6. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Hier alleen ervaring met de newborn set. Heb geen wipstoel gekocht en ook niet gemist. We hebben de newborn set 6 maanden gebruikt en wat was dat makkelijk met voeden, even laten zitten totdat het eten gezakt is en gezellig aan tafel erbij zitten.
    Bij de tripp trapp hebben ze nu van stokke zelf ook een tafelblad te gebruiken icm de babyset. Soms denk ik, zou handig zijn geweest maar de table top die we er gratis bij kregen doet het ook prima!

7. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Zoals Sanne1987 zegt, je heb inderdaad de Stokke Tripp Trapp waar je de newbornset op kunt doen, zo'n soort maxi cosi achtig ding. En de Stokke Stepps stoel waar de bouncer op kan, soort wipstoel. Wat je wil is dus even afhankelijk van de stoel die je kiest.

Ik heb de Tripp Trapp maar geen ervaring met de newbornset. Heb een simpele wipstoel gebruikt.

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Dik heb de newbornset tot ongeveer 9 maanden gebruikt bij mijn dochter.

Ik vind het ideaal en wil er nu zeker weer 1 aanschaffen:).

9. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Newborn set vond ik ideaal! Kon ons zoontje gewoon mee aan tafel zitten en zich alles rustig bekijken, ;)

Deel Deze Pagina