Help over 2 weken onze dochter 1 jaar en weet toch geen kado..??!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaVanGilani, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

puzzels, boekjes zijn altijd leuk om te geven. of knutselspulletjes zoals vingerverf, kan al makkelijk op die leeftijd.

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben ons meisje het rol en dol pretpark van vtech gegeven en ze vind m superleuk

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben hem voor onze dochter ook gekocht! (wordt 10 september 1)

Afgelopen week heeft ze hem al uitgepakt, mama zat even aan de telefoon en mevrouwtje was de gang in gekropen en zat vrolijk het papier eraf te scheuren. We hebben hem maar in elkaar gezet en het is echt een groot succes!

Verder heb ik gevraagd: little people, vtecht liedjesboek, aqua doodle (tekekenen met water), boekjes en kadobonnen van speelgoedwinkel

5. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij zitten met hetzelfde probleem ;) maar zijn nu uit een aantal dingen;

babyborn pop / schaap spulletjes
    houte poppenwagen
    schommel
    zandbak
    hobbelschaap
    opberg bank (houte)

en voor de rest wachten we wel af.. alleen weten we nog niet wat wij geven uit het rijtje ;)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Met al oudere broer en zussen is het sowieso lastig iets te vinden hier ;)
    Maar mijn jongste heeft van ons een autogarage gekregen van Fisher Price, ze vond het geweldig om een autootje van de helling te laten rijden ;). Maar je hebt bijv ook van die grote knikkerbanen, daar laat je dan een bal vanaf rollen.
    van mijn sm hebben de jongste twee een speelhuisje met glijbaan en schommel in de tuin gekregen. Misschien kan je daar iets mee?

7. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Dan ga ik daar deze week eventjes kijken:D.
    Onze dochter heeft hele zware epilepsie! Soms had ze t wel 3x per dag en zodoende elke x opnames in t zh, daar kreeg ze t ook continu!! Dmv de MRI hadden ze een plek gevonden op haar hersenschors die dit veroorzaakt! Tis heel dubbel als ze zoiets vinden maar we weten waar we aan toe zijn! Ze krijgt nu medicatie die de epilepsie goed onderdrukt! Af en toe als ze n hele zware heeft zien we t aan dr door de medicijnen heen, als t te erg word moet ik haar spierverslappers geven, dan valt ze vrijwel meteen in n hele diepe slaap en spaart ze zichzelf! Tis n ellende maar het gaat nu super! Dus vandaar al het speelgoed;)

8. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Jaaaa super die is leukkk!! Bedankt voor de tip hihihi!! Alvast een hele fijne verjaardag donderdag!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

10. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij hebben voor onze zoon een meegroeidriewieler gekocht. helemaal leuk. verder heb ik voor de verjaardagsvisite een lijstje gemaakt op lijstje.nl met allemaal kleine en wat grotere cadeautjes die ze dan kunne wegstrepen als ze die gaan kopen. heel makkelijk, je krijgt niks dubbel en je kunt de cadeautjes heel makkelijk opzoeken bij online winkels

11. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Pop
    Wagen
    Kleertjes

Zandbak
    Slee

Kartonnen boekjes om zelf te lezen
    Duplo
    Cd
    Vingerverf
    Dikke kleurpotloden
    Kadobonnen

Voor mijn dochter duurt het nog lang maar als ik nu wat bedenk schrijf ik het op, gelijk sint en kerst.
    Doe ik ook voor onszelf

12. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Ik ga op zoek naar een mooie speelgoed kist, waar hij alle (hopelijk) gekregen speelgoed straks in kan doen.. Iemand een idee?

Wij hebben met opzet erg weinig voor hem nog.. Daarbij, heb ik liever ook niet de hele vloer vol met speelgoed liggen

13. Annelin

Annelin Actief lid

Aug 23, 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik lees mee. Onze dochter wordt ook bijna 1 jaar...
    Ik wil eigenlijk een wit rieten poppenwagentje.. maar kan die niet vinden in het wit... ALs iemand nog een tip voor mij heeft?

14. misa

misa Niet meer actief

Loopauto
    Mini fauteuil
    Loopkarretje
    Spullen van duplo of Little People
    Vormenhuis
    Zandbak
    Hobbelpaard
    Houten blokken
    Poppenwagen of buggy
    Pop met kleding
    Boekjes
    Kleding
    Glijbaan
    Muziekspeelgoed
    Vingerverf (erg leuk over korte tijd..!)

Share This Page