puzzels, boekjes zijn altijd leuk om te geven. of knutselspulletjes zoals vingerverf, kan al makkelijk op die leeftijd.
Onze dochter is donderdag jarig (1). Wij wisten het ook niet. Maar toch denken we wat gevonden te hebben namelijk Toysxl.nl | 3 in 1 Zebra Step, Vtech | Baby & Peuter speelgoed Wat denken jullie is dit wat? Ben altijd zeer tevreden over v-tech.
Wij hebben hem voor onze dochter ook gekocht! (wordt 10 september 1) Afgelopen week heeft ze hem al uitgepakt, mama zat even aan de telefoon en mevrouwtje was de gang in gekropen en zat vrolijk het papier eraf te scheuren. We hebben hem maar in elkaar gezet en het is echt een groot succes! Verder heb ik gevraagd: little people, vtecht liedjesboek, aqua doodle (tekekenen met water), boekjes en kadobonnen van speelgoedwinkel
Wij zitten met hetzelfde probleem maar zijn nu uit een aantal dingen; babyborn pop / schaap spulletjes houte poppenwagen schommel zandbak hobbelschaap opberg bank (houte) en voor de rest wachten we wel af.. alleen weten we nog niet wat wij geven uit het rijtje
Met al oudere broer en zussen is het sowieso lastig iets te vinden hier Maar mijn jongste heeft van ons een autogarage gekregen van Fisher Price, ze vond het geweldig om een autootje van de helling te laten rijden . Maar je hebt bijv ook van die grote knikkerbanen, daar laat je dan een bal vanaf rollen. van mijn sm hebben de jongste twee een speelhuisje met glijbaan en schommel in de tuin gekregen. Misschien kan je daar iets mee?
Dan ga ik daar deze week eventjes kijken. Onze dochter heeft hele zware epilepsie! Soms had ze t wel 3x per dag en zodoende elke x opnames in t zh, daar kreeg ze t ook continu!! Dmv de MRI hadden ze een plek gevonden op haar hersenschors die dit veroorzaakt! Tis heel dubbel als ze zoiets vinden maar we weten waar we aan toe zijn! Ze krijgt nu medicatie die de epilepsie goed onderdrukt! Af en toe als ze n hele zware heeft zien we t aan dr door de medicijnen heen, als t te erg word moet ik haar spierverslappers geven, dan valt ze vrijwel meteen in n hele diepe slaap en spaart ze zichzelf! Tis n ellende maar het gaat nu super! Dus vandaar al het speelgoed
wij hebben voor onze zoon een meegroeidriewieler gekocht. helemaal leuk. verder heb ik voor de verjaardagsvisite een lijstje gemaakt op lijstje.nl met allemaal kleine en wat grotere cadeautjes die ze dan kunne wegstrepen als ze die gaan kopen. heel makkelijk, je krijgt niks dubbel en je kunt de cadeautjes heel makkelijk opzoeken bij online winkels
Pop Wagen Kleertjes Zandbak Slee Kartonnen boekjes om zelf te lezen Duplo Cd Vingerverf Dikke kleurpotloden Kadobonnen Voor mijn dochter duurt het nog lang maar als ik nu wat bedenk schrijf ik het op, gelijk sint en kerst. Doe ik ook voor onszelf
Ik ga op zoek naar een mooie speelgoed kist, waar hij alle (hopelijk) gekregen speelgoed straks in kan doen.. Iemand een idee? Wij hebben met opzet erg weinig voor hem nog.. Daarbij, heb ik liever ook niet de hele vloer vol met speelgoed liggen
Ik lees mee. Onze dochter wordt ook bijna 1 jaar... Ik wil eigenlijk een wit rieten poppenwagentje.. maar kan die niet vinden in het wit... ALs iemand nog een tip voor mij heeft?
Loopauto Mini fauteuil Loopkarretje Spullen van duplo of Little People Vormenhuis Zandbak Hobbelpaard Houten blokken Poppenwagen of buggy Pop met kleding Boekjes Kleding Glijbaan Muziekspeelgoed Vingerverf (erg leuk over korte tijd..!)