help

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by vanessad, Jan 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vanessad

vanessad Nieuw lid

Jan 6, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi ik ben een meisje van 20 jaar .. heb altijds last gehad met een onregelmatige cyclus .. maar dit keer blijft me menstruatie opmerkelijk lang weg .. ik heb ook enorm pijnlijke borsten en als ik erin knijp komt er 1 a 2 drupperls helder vocht uit .. ik heb net een zwangerschaps test ( etos huismerk ) geprobeerd en blijkt negatiev te zijn .. iemand ervaring met dit ..?

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Misschien met een andere test een testje doen.
    Je leeftijd doet er niet toe. Ik ben net 21 jr. En heb altijd een regelmatige cyclus gehad, behalve sinds de bevalling.

Is de zwangerschap gewenst of niet? Ik zou een test van Kruidvat (2 voor 5 euro) even proberen, over 2 dagen nog eens testen met ochtendurine! En de huisarts bellen voor een bloedtest om het zeker te weten.

Mocht het wel gewenst zijn! Dan hoop ik dat je zwanger bent! Spannend!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    natuurlijk kun je nog een testje doen. Gewoon om het zeker et weten. Maar ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat je niet zwanger bent als de test negatief is.

Hoe lang ben je nu overtijd?
    Mocht je niet zwanger zijn en wel klachten blijven houden kun je beter even contat zoeken met je arts.

4. vanessad

vanessad Nieuw lid

Jan 6, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL

hi .. ik heb je advies opgevolgd en stuurde me vriend om vandaag een test te halen maar hij kwam weer met een etos test ..
    nadat ik de test heb gedaan verscheen er een hele lichtblauw lijn in de uitslag venster ..mag ik blij zijn ..? (ps en zou ik toch zwanger mogen zijn is het heel erg gewenst)

5. vanessad

vanessad Nieuw lid

Jan 6, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL

hi .. ik heb vandaag nog een testje gedaan en in de uitslag venster verscheen een hele licht blauwe lijntje :S
    is deze uitslag te vertrouwen ..?
    ik ben nu al ruim 4 weken overtijd

grtz

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zou even met een ander merk testen. De kruidvat 2 voor 5 euro of gewoon clearblue. Heb zelf namelijk geen goede ervaringen met de etos test. Testte namelijk negatief terwijl ik met de kruidvat test een mooie, dikke roze streep had (dus echt duidelijk) en ook cb gaf 'zwanger' aan.

7. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hoi ik hoop het voor je. kun je een foto plaatsen van je laatste test?

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    oei dat is toch wel spannend.
    Een lijn met kleur betekent hcg en hcg betekent een zwangerschap. Vage lijn voor 4 weken overtijd en dus 8 weken zwanger vind ik wel wat. Kun je dan ook korter zwanger zijn>?
    Ik zou gewoon of een kruidvat doen of een clearblue met indicator.

Share This Page