Ovulatietest laat negatief zien (volgens mij)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lady91, Jul 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady91

Lady91 Lid

Jul 6, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik ben helemaal in de war geraakt nu , ik ben vanaf 13-07-2016 bezig met de ovulatie testen te doen tot vandaag blijft die Negatief aangeven, terwijl morgen mijn meest vruchtbaarste dag is ( volgens de de site waar je kan berekenen wanneer je ovuleert.)

Gister was een streepje donkerder maar in de verkeerde volgorde en vandaag is het weer als de eerste dag ik voeg dalijk 2 foto's toe.
    Wie kan mij helpen?
    Heb ik me dag gemist of is die gewoon later dan ik berekend heb?
    Wie heeft advies of tips voor me of wie kan mij helpen ?
    Ik slik zelf ook nog foliumzuur me vriend niet meer nu maar ik wel.

Verder eten we beide wel gezond we roken en drinken niet.
    Heb laatste tijd wel veel stress gehad met prive dingen kan het hier misschien mee te maken hebben dat ik te laat ben of het gemist heb?

Laat me even wat weten als iemand mij kan helpen..

Alvast bedankt,
    liefs kimmie

Attached Files:

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Op de hoeveelste dag in je cyclus zit je nu
    En hoelang waren je vorige cyclussen

Een app rekent alleen maar een gemiddelde uit dus daar kan je niet volledig op afgaan

3. Lady91

Lady91 Lid

Jul 6, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn 1e dag van de laatste menstruatie was 6 july en de einde was 10 july , (4 dagen was ik het maar)

Verder had ik zelf uitgerekend dat myn cyclus 29 dagen is maar dat weet ik niet ik heb dit nog nooit eerder gedaan met de testen.
    Het klinkt misschien heel stom maar hoe kan ik dat het beste bij houden?
    Want ik schrijf iedere keer op wanneer mijn menstruatie begint en eindigt en dan tel ik verder wanneer ik me nieuwe menstruatie moet krijgen misschien doe ik het fout ik weet het niet.

Ik ben zo ontzettend in de war nu weet niet of ik het goed of fout doe.

Kan je me helpen?

liefs kimmie

4. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    #4 Madelie, Jul 20, 2016
    Last edited: Jul 20, 2016
    Een app zegt niets over jouw meest vruchtbare dag.
    Gewoon door blijven testen.

5. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Wat handig is is een tijdlijn tekenen van je cyclus, te beginnen met dag 1 = 1e dag menstruatie.

Ook zijn er apps die het voor je bijhouden, zoals die van fertility friend. Eigenlijk bedoeld om je temperatuur bij te houden, maar je kan ook je ovulatietesten invullen.
    Klik maar eens op de link in mijn handtekening, dan zie je wat ik bedoel.

6. Lady91

Lady91 Lid

Jul 6, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie.
    Maar met dat temperaturen snap ik al helemaal niet :(
    Ik blijf gewoon testen tot die positief word een keer.Anders weet ik het ook niet want met de temperatuur kom ik ook geen wijs uit dit is de eerste keer dat ik dit alemal doe

7. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Zoals ik al zei, je hoeft je temperatuur niet in te vullen. Je kan ook alleen je ovulatietesten invullen en je menstruaties. Dan kan je per cyclus kijken hoe lang je cyclus duurt en krijg je meer inzicht.

8. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Was je hiervoor aan de pil? En zo ja, wanneer ben je gestopt?

Aanvulling: heb even je berichtjes teruggegeven en zie dat je vorig jaar augustus bent gestopt.

9. XmoonlightX

10. XmoonlightX

Zes juli was cd1 dus je zit nu op cd14. Kan best dat je ei nog komt.
    Het ksn ook zijn dat je je piek gemist hebt. Mijne
    was altijd kort en om 18 uur

Temperaturen is eigenlijk heel simpel alleen zie je pas achteraf je eisprong
    Er is dan een duidelijke voor en na temperatuur

11. Lady91

Lady91 Lid

Jul 6, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    Ik heb net weer een test gedaan maar blijkt weer negatief :(
    Op werk moest ik heel erg naar de wc en toen ik op de wc was en had geplast zag ik een beetje bloed dit kan niet komen omdat ik ongesteld moet worden toch?

ik hoorde dat het innesteling bloed kan zijn maar toch niet zo snel al of kan dat wel?
    En waarom is de test dan negatief.
    me temperatuur is ook lager dan gisteren.
    gisteren 35:99 graden en vandaag 34:89 graden heeft dat er ook mee te maken ?

Moet ik gewoon blijven testen tot volgende week of moet ik stoppen en zeggen jullie dat ik de [piek misschien gemist heb?

ik hoor het graag

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Misschien kun je beginnen met de gebruiksaanwijzing lezen.Daarin staat heel duidelijk uitgelegd hoe ovulatietesten werken en hoe je ze af moet lezen.En nu gaan temperaturen heeft geen zin,dat moet je op cd 1 doen.(jou temperatuur is wel ontzettend laag,is die thermometer wel goed?)

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je wel vanochtend getempt, direct na het wakker worden en voor je je bed uit kwam en belangrijk... heb je wel rectaal (via de billen) getempt??

Is jouw cyclus altijd elke maand 29 dagen???

Mijn cyclus is 28 dagen met een ei op 16-17 pas.
    Volgens het gemiddelde zou mijn ei op dag 14 zijn en de ovulatietest dus positief op dag 12 of 13.
    Bij mij was dat dus dag 15.

Je moet er dus niet vanuit gaan dat je lf (tijd na ei en voor ongi) 14 dagen is. Het kan maar zo 10 dagen zijn, wat betekent dat je eisprong dus pas op dag 19 is en je test positief op dag 17 of 18

14. Lady91

Lady91 Lid

Jul 6, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb meteen getemperatuurd wanneer ik wakker werd, en nog 3x op de dag.
    Het lijkt of ik wel voel dat de eisprong komt maar de testen blijven negatief aangeven.
    Heb wel witte ( als uitziend melk) afscheiding met afvegen.

En botte opmerkingen van sommige heb ik niet om gevraagd.
    ik vraag voor tips en adviezen niet dat iemand me uit moet lachen.

Wie kan mij helpen wat het bloed van gister te maken kan hebben ?

15. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    De meiden hier proberen je te helpen, weet zeker dat ze het niet lacherig bedoelen maar ze willen je gewoon van de juiste informatie voorzien.

Afscheiding tijdens je vruchtbare dagen word vaak helder, zoals rauw eiwit en je kunt er tussen je vingers draden mee trekken, niet iedereen merkt deze afscheiding ook op.

Waar dat bloed vandaan komt weet ik niet.

Welke cyclusdag ben je begonnen met de ovulatietesten, en hoe vaak per dag? En heb je hier een overzicht van? Soms heb je een korte lh piek en kan het zijn dat je hem mist als je bijv smorgens test en de dat daarna weer smorgens, of hij komt nog maar dan moet je wel dagelijks doortesten en het handigste is om ze dan onder elkaar te plakken zodat je overzicht hebt en ziet wanneer of en hoe ze oplopen. En stress heeft ook invloed op je menstruatie en eisprong.

Temperaturen zou ik voor nu achterwege laten gezien je daar voor nu te laat mee begonnen bent en dit evt de volgende cyclus doen (indien dat aan de orde is)

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar heb je wel rectaal (via je anus) de temp opgemeten?

Overigens zegt 1x tempen in het midden van je cyclus inderdaad niks omdat je niet weet hoe je temp voor en na ei is.
    Om hier een goed beeld van te krrijgen moet je vanaf dag 1 dagelijks op dezelfde tijd rectaal meten.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Melkachtige afscheiding is overigens geen vruchtbaar slijm ;)

En heb je toevallig eergisteren sex gehad?

18. Lady91

Lady91 Lid

Jul 6, 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Gister een ovulatie test gedaan zag eruit dat ie positief was dus savonds geklust. Nu test ik vandaag en krijg ik negatief hoe kan dat? Heb ik mijn sprong gisternacht gehad? Ik zal een foto sturen

Attached Files:

19. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Is dit die van gister of van vandaag? Ovulatietest positief of negatief zegt niets over je daadwerkelijke eisprong. Geeft alleen de LH-piek aan, en ja het kan zijn dat je een korte piek hebt. Ei springt normaliter 24-48 uur na het begin van de LH-piek maar een positieve ovulatietest is geen garantie voor een eisprong.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe laat gisteren heb je de test gedaan?
    Dit is overigens nog net geen positieve test.

Micht dit toch je lh piek zijn dan springt je ei 1-2 dagen na de piek pas en dus niet tijdens de test.

Share This Page