Hoi meiden, Ik zit nu in de 2e ronde. Deze maand zijn we begonnen met ovulatietests van de babyboomshop. Ook heb ik tussendoor een aantal ovutests van matcare gedaan. Ik heb de foto's in mijn album gezet. Wat denken jullie over de test van matcare op cd12 om 12.00 en 15.00? Nu zijn ze op en heb een test van babyboomshop gedaan maar die slaat ook niet echt uit. Die tests van babyboom koop ik nooit meer, volgende keer koop ik sensitest, want ik zie mn eitje niet hoor. Wat denken jullie, is mijn lh piek al geweest? Liefs Ilona
hoi meid, de babyboomtesten vind ik zelf erg slecht.. sommige vinden ze super maar bij veel meiden worden ze niet donker.. ik denk dus idd dat dat je lh piek is geweest al zou ik voor de zekerheid doortesten. misschien de volgende keer sensitest kopen? die zijn wel super duidelijk ( zie album) want die babyboomtesten blijven bij jou maar erg licht.. liefs daantje p.s zie al dat je voor sensitest wil gaan hihi
Hoi Daantje, bedankt voor je berichtje. Ik zal wel doortesten met die babyboomtesten, maar die van matcare zijn veel duidelijker. We klussen nu iedere dag (al 8 dagen haha) en we gaan na het weekend voor de zekerheid om de dag klussen. Mocht ik inderdaad niet zwanger zijn dan ga ik zeker voor de sensitest, ik lees daar veel goeds over. Die babyboomshoptests zijn echt slecht! Wat vind jij van de tijdstippen waarop ik test? Doe ik dat goed? Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs Ilona
hoi meid! dankjewel voor je felicitatie ik zou de tijdstippen wat meer uit elkaar leggen.. bijv om 13.00 en om 20.00 of om 10.00 en om 18.00 ofzo.. liefs daantje
Okee maar dan moet ik nog langer mn plasje ophouden haha. Nu doe ik het om 12.00, dan plas ik niet tot 16.00. Dan tegen de tijd dat ik kan testen ben ik alblij dat ik kan want meestal ga ik eens per uur naar de wc... Ik test dan savonds om 20.00 nog een keertje zonder tussentijds te plassen... Na hoe lang proberen ben jij zwanger geworden? Liefs Ilona
hoi meid, mijn sensitest ovutesten zijn erg donker en dan drink ik maar een uurtje vantevoren niet hoor.. komt omdat die babyboom al zo SUPER licht zijn dat je denkt dat het daardoor komt.. dus gewoon een uurtje vantevoren niet drinken is goed genoeg. je hoeft trouwens niet elke dag te testen, pas als er een tweede streepje verschijnt is vroeg genoeg om 2 x per dag te testen, anders is 1x p.d genoeg ik ben in sept 08 gestopt met de pil en pas in januari voor het eerst ongesteld geworden en na 1 ronde sensitest ovutesten zwanger zonder die ovutesten zou ik geen idee hebben wanneer ik zou moeten klussen, want ik had als ik die maand niet zwanger was geraakt ook weer een lange cyclus gehad denk ik liefs daantje
Zo dan! Dan wacht je even 4 maanden op je ongesteldheid! Ik was eind januari gestopt, kreeg een bloeding en toen 27 dagen later weer eentje. Dus als ik uitga van mn vorige cyclus zat ik al gelijk netjes op 27 dagen. Weet jij of er dan ook al een eisprong is? Want dat kan toch langer duren? En dan kun je tussendoor toch gewoon wel een bloeding krijgen? Liefs Ilona
hoi meid, je hoeft niet perse een eisprong te hebben om ook een bloeding te krijgen, maar als je ovutest positief is, hebt vruchtbaar slijm, voelt een zeurderig gevoel, en je cyclus is meteen zo netjes, dan kan je er wel vanuit gaan dat je meteen een eisprong hebt hoor hopelijk is deze cyclus ook weer netjes, en heb je er geen lange cyclus bijzitten en wordt alles meteen regelmatig!
Ik hoop het wel, vooral omdat er nu toch rond deze tijd een eisprong zou moeten komen en ik heb nog niet echt het gevoel dat dat ook echt zo is. Ik blijf nog maar even doortesten met de ovutests en met klussen en dan hopelijk is het snel raak! Bedankt voor je adviezen, ik ben er nu meer gerust op dat het wel goed zit. Liefs Ilona
Ja ik test ook nog een paar dagen door, heb nog voor een dag of 3 testjes liggen en dan wacht ik het wel af. Ik hoop wel dat het snel komt, want vorige maand had ik een cyclus van 27 dagen en dat zou deze maand ook niet verkeerd zijn... Groetjes