Help! ovulatietesten liepen mooi op maar nu weer af...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mimy1, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik heb een vraagje over mn ovulatie testen.
    Ik ben in oktober 2014 gestopt met de pil. Eerste cyclus was 30 dagen. Mijn 2e cyclus was 41 dagen met op dag 21 mn eisprong(ovulatietest). Regelmaat is er dus nog niet.
    Ik zit nu op cyclus dag 14. En ben een aantal dagen geleden weer begonnen met ovulatietesten.
    De testjes liepen mooi op. Gisteren al een aardig duidelijk streepje, ik ben toen 's avonds een 2e test gaan doen, deze was heeel licht. Vanmiddag en vanavond weer testjes gedaan en ook deze waren heel licht. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Mijn eisprong zal toch nog niet geweest zijn?
    20150116_130442.jpg

Ik hoor het heeel graag.

2. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Welke cd is t nu? zo te zien aan je testjes is t nog niet geweest ;) ik had mn ei pas op dag 21!

3. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik ga hier ook reageren:p ik had dit ook vorige maand, heb zelfs week voor ei getwijfeld of eentje niet al positief was..toch doorgetest en week later was ei! (Cd 27:x)Hopelijk hebben we m een beetje tegelijk, kunnen we samen naar nod toeleven.. Lekker doortesten!:)

4. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie :)
    Ik zit nu op cd 14. En vorige maand ook ei op cd 21! Ik vond het alleen zo vreemd dat ze eerst opliepen en nu super licht zijn!

5. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee Jillster gezellig ook hier :) haha! Ook apart hé, zo laat. Mijn menstruatie kwam daarintegen weer pas 20 dagen na mn ei :eek:.
    Zou fijn zijn samen op het wachtbankje! (Maar wel snel dan oke?)

6. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Kan t zijn dat je meer gedronken hebt/meer naar de wc bent geweedt/ of een andere tijd heb getest? :)

7. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Mimy1, heel herkenbaar je ovulatietesten hier prcies het zelfde resultaat! Ook 2 iets donkere testen en daarna weer lichter!
    Dus ik lees ff mee hiero... Ik zit ondertussen alweer op cd 24, en nog geen positieve test. Frustrerend (had gehoopt dat m'n ei weer iets eerder zou zijn) we testen gewoon door, successs

8. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook aan gedacht maar vandaag extra op gelet, een uur geleden getest na 3 uur niet te hebben gedronken en geplast. T leek erg geconcentreerd.
    Bij de andere testjes van afgelopen dagen had ik ook niet niks gedronken zeg maar.

9. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel lauraaa jij ook succes. Fijn iig een medestander gevonden. Ik word dus niet gek haha

10. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Haha, ik dacht vandaag precies het zelfde. "Ik word toch niet gek"... (Toevallig dat je dit onderwerp opend)
    Indd een medestander gevonden. Hopelijk snel een echte positieve test!!!

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Lauraa hier vorige maand pas op dag 27 ovulatie, na al oplopende testen gehad te hebben dus idd doortesten... Duurt zo lang he:x

12. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Zooo echt wel jillster, duurt echt mega lang... (en dat te denken dat er dames zijn die nog veel langer moeten wachten). Had niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn...
    Maar we testen gewoon door, het zal vanzelf wel komen:)

13. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Ik duim voor jullie dames :)

14. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel stardust!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! (Sorry zag het nu pas)

15. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Thnxx stardust.. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!

16. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ovutesten lopen altijd op en af... Dat is het nadeel dat dit hormoon altijd in je urine zit! Je urine is dan meer geconcentreerd dan de test daarvoor.

Bij mij liepen ze nooit enorm op maar had ik redelijk plotseling een knaller! Als je vorige cyclus 40 dagen was kan het echt nog wel 1-2 weken duren, misschien nog wel langer! Ik heb cyclussen gehad van bijna 50 dagen, met posi test rond dag 30-35.... Geduld is moeilijk, maar in dit geval echt nodig!

Succes!!

17. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Dankjewel dames!
    :)

18. Mimy1