Hoi dames, Ik heb vanmorgen een test gedaan, maar geen controlestreep, dus een ongeldige test. Nu vroeg ik mij alleen af, ik weet vrijwel zeker dat de test niet te weinig, maar te veel urine heeft gehad. Maar als dat zo is, zou dan in het eerste venster toch een streep komen als ik zwanger zou zijn.? Ten slotte reageert die streep op de HCG, dus ik begrijp dat te weinig urine dan een onjuiste uitslag kan geven, maar bij teveel zou dit dan toch niet moeten uitmaken.? Ik weet dat ik gewoon een nieuwe test moet doen hoor, maar had helaas vandaag geen mogelijkheid deze te halen.. En ik vroeg me dus af of ik toch zwanger zou kunnen zijn..
Ik denk t niet ik denk dat t kleurstof dan te veel doorspoelt zeg naar en te verdund raakt waardoor er geen streep kan achter blijven. Denk ik hor denk ik
Zoals de titel van je test t al zegt is je test ongeldig. Je kan dus niet uit die test opmaken of je zwanger bent. Gewoon morgen nieuwe halen en dan weer proberen. Hoop voor je dat t dan positief is
Ik begrijp je gedachtegang, maar hij is ongeldig en zegt dus niets. Wie weet zit er door een productiefout helemaal geen contrastvloeistof in de test. Ik hoop voor je dat hij straks positief is!
Ppff, even mijn frustratie delen.. Vandaag een werkdag, kruidvat was nog niet open vanmorgen. In de lunchpauze lopen we altijd even naar het winkelcentrum en mijn collega's moeten eigenlijk altijd wel bij de supermarkt zijn. Dus ik zeg dat ik daar niks nodig heb, maar even naar kruidvat loop.. Hebben 2 collega's ineens ook niks nodig en lopen met mij mee.! Dus nog geen test.. en vanavond als ik klaar ben met werken is de winkel alweer gesloten.. Ik wil zo graag testen.!!! Sorry, moest het even kwijt..
Oef dat is balen zeg... hier is de kruidvat op woensdag donderdag en vrijdag open tot 21.00 uur. (En die zit niet in t winkelcentrum)
Dames, ik kon om 1 minuutje voor 6 nog net de Kruidvat binnen hollen voor een test.. Test gedaan, maar na 5 minuten geen streepje.. Misschien een héle lichte, maar ik denk dat die vooral tussen mijn oren zat.. Maar nu een half uurtje later zie ik ineens dit.! Al mijn eerdere testen bleven altijd wit, ook na een langere tijd.. Dit is wel de eerste keer dat ik de 2voor 5 gebruik.. View attachment 438835
Ondanks dat ie buiten de tijd is vind ik em positief hoor. Als andere meiden dit een indroger vinden vreet ik mn schoen op Vind zo ie zo wel dat de kv wat later streepjes geeft dan voor heen...
Denken jullie echt.? Ik durf het nog niet te geloven.. misschien morgenochtend die andere maar doen..
Ja ik denk echt dat ie positief is. Vanavond vanaf een uurtje of 22.00 uur niet meer drinken. Voor t naar bed gaan even goed uit plassen en dan snel slapen en morgen ochtend testen met je eerste urine. Kan haast niet missen meid.
Als die wit zou blijven dan snap ik er echt niks meer van maar je zou ook een cb kunnen doen die met digitale met week aanduiding die geeft met zo'n streep ook positief
Hahaha ik moest lache om jou opmerking, Maar k vind het positief hoor. En ben ook van mening dat kV wat later streepje geeft. Xxxx
Haha als dit een indroger zou zijn, dan weet ik het echt niet meer! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je leuke ruime jurkjes hebt, want jij gaat met n buikje de zomer in.