Ik heb even bijgelezen, bij sensitest zeggen ze dat de laatste week voor je menstruatie de ovulatie testen weer positief kunnen worden.
Ik had optijd mooie ovutesten maar temp steeg niet en op dag 20 na terug positieve ovutesten steeg mijn temp wel en had ik dus week voor nod een late eisprong.
Hoi dames Nog even een vraagje. Ik heb 15e eisprong gehad volgens de ovu testen (ik voelde het ook) Nou had ik donderdag ongi moeten worden. Vanaf dinsdag heb ik ongi krampen maar ben tot nu toe nog steeds niet ongi geworden. Heb zwangerschapstest gedaan en die blijft negatief.. Soms komt het voor dat eitje toch niet springt en dat dit later gebeurd. Maar hoe kan het dan zijn dat ik vanaf dinsdag al ongi krampen heb...? Of wat kan het anders zijn?
Nee meiden, ben echt ongesteld geworden. Balen balen balen. Ik ga vanavond de ovukatietesten bestellen van zwanger en kids denk ik. Nooit meer kruidvat voor mij. Ook ben ik begonnen met tempen. Ik ga een nw ronde in met nw kanzen! Dank jullie wel lieverds dat jullie voor me klaar stonden!! 😘
Ahhh balen! Inderdaad bekijk t positief! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ben nog steeds niet ongi maar hoorde straks dat ik misschien nog wel aan het ontpillen ben. Hoop dus maar snel ongi te worden dan kan ik goed Alles bij gaan houden dmv tempen en testen. Ik heb ook zwanger en Kids ovulatietesten. Werkt prima tot nu toe.
Zw en kids ovulatieteste zijn wel goed opzich de zwangerschaptesten niet, ik zou voor sensitest gaan en isnne als je te graag wil kan het misschien ook zijn dat je lichaam de.menstruatie uit stelt en wie weet heb je een langere cyclys inderdaad als je 1ste maand zonder pil is.