Help ovulatietesten lopen weer op na eisprong???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door drukkemoeder, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    +1 👆

2. MoniqueV89

3 sep 2015
    77
    0
    0
    zzp er schoonheids en pedicure salon
    Enschede
    Ik heb even bijgelezen, bij sensitest zeggen ze dat de laatste week voor je menstruatie de ovulatie testen weer positief kunnen worden.

3. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik had optijd mooie ovutesten maar temp steeg niet en op dag 20 na terug positieve ovutesten steeg mijn temp wel en had ik dus week voor nod een late eisprong.

4. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Hoi dames

Nog even een vraagje.
    Ik heb 15e eisprong gehad volgens de ovu testen (ik voelde het ook)
    Nou had ik donderdag ongi moeten worden. Vanaf dinsdag heb ik ongi krampen maar ben tot nu toe nog steeds niet ongi geworden. Heb zwangerschapstest gedaan en die blijft negatief..

Soms komt het voor dat eitje toch niet springt en dat dit later gebeurd. Maar hoe kan het dan zijn dat ik vanaf dinsdag al ongi krampen heb...? Of wat kan het anders zijn?

5. drukkemoeder

drukkemoeder Actief lid

14 mrt 2012
    150
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee meiden, ben echt ongesteld geworden. Balen balen balen.

Ik ga vanavond de ovukatietesten bestellen van zwanger en kids denk ik. Nooit meer kruidvat voor mij.
    Ook ben ik begonnen met tempen.
    Ik ga een nw ronde in met nw kanzen!
    Dank jullie wel lieverds dat jullie voor me klaar stonden!! 😘

6. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Ahhh balen!
    Inderdaad bekijk t positief! Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ik ben nog steeds niet ongi maar hoorde straks dat ik misschien nog wel aan het ontpillen ben.
    Hoop dus maar snel ongi te worden dan kan ik goed Alles bij gaan houden dmv tempen en testen.

Ik heb ook zwanger en Kids ovulatietesten. Werkt prima tot nu toe.

7. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Zw en kids ovulatieteste zijn wel goed opzich de zwangerschaptesten niet, ik zou voor sensitest gaan en isnne als je te graag wil kan het misschien ook zijn dat je lichaam de.menstruatie uit stelt en wie weet heb je een langere cyclys inderdaad als je 1ste maand zonder pil is.

Deel Deze Pagina