Help, ovulatietesten-stress, 123thuistest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kabouter24, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ik heb de tarwekiem capsules ook eindelijk! Bij de etos stonden ze md idioot aan te kijken. Nooooit van gehoord. Hopen dat het gaat helpen!

Suz, probeer hem morgen ochtend eens romantisch over te halen. Mannen schijnen smorgens meer zin te hebben ;)
    Rondom vruchtbaar slijm vrijen is erg aan te raden heb ik gelezen! Veeeeel plezier :)

2. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Ik ben tijdens vruchtbare periode te nat... Dus hij komt moeilijk klaar omdat die minder voelt..... Dus wel balen! En ik maar zin hebben! Ik denk dat we op tijd gemeenschap hebben gehad..,.. Zo meteen verplaatsen wij ons naar bed, miss komt het er nog van. Maar uitscheiding is nu wit korrelig, dus denk dat het al voorbij is. Dus nu weer op het wachtbankje

Toen ik de tarwekiemolie kocht, keken ze mij ook aan.... En hadden er nooit van gehoord?, maar staat toch op internet en ik hebben al goede verhalen gehoord.... Dus! Gewoon mee beginnen!

3. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Dacht dat vruchtbaar slijm altijd voor de eisprong was...
    Maar je lijf kan soms zo raar doen, ik heb ook al 3 dagen ongi krampen en last van afscheiding, maar mn ei is al geweest..
    Had op dag van eisprong ook geen sex meer gehad, manlief had ook geen zin meer,
    Maar zaadjes kunnen toch lang overleven dus zou me niet teveel zorgen maken!

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Heb even meegelezen, had ook altijd een laat ei en heb die wel gewoon gevonden met 123 thuistesten. Anders zou je nog action ovu testen ernaast voor de zekerheid kunnen gebruiken.. Kost ook niks.

Beide keren deze rondes niet op dag vd eisprong zelf sex gehad maar toch zwanger.. Geeft misschien wat goede hoop..

Succes dames! Hoop dat het raak is..

Andere tip; Etos zwanger worden pillen, kreeg regelmatige cyclus en snel zwanger.. Hiervoor MMM gezeten en nu spontaan zwanger..

5. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Bedankt voor de positieve woorden..... Hier maar weer wachten! Hoop het zo, ik zou duimen voor iedereen :)

6. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Thx voor je reactie! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Heb uiteindelijk ook mijn ei gevonden met 123thuistest.
    1 of 2 dagen voor eisprong sex gehad, dus dat moet wel goed zitten :D nu wachten tot 24 november.....

7. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Kabouter24! Ik duim voor je!

Ik ga vanaf komende ronde beginnen met ovulatietesten, dus ben erg benieuwd! Het is tot nu toe giswerk geweest en daar ben ik nu wel een beetje klaar mee;) Ook al hebben we nog maar 3 rondes gehad. Die tarwekiem is ook wel een goeie tip!

Deel Deze Pagina