Willen jullie even meekijken ? Heb action ovulatietesten ik vind de laatste donkerder maar de streep is wat smaller ... Gebeurd dot vaker met action ovulatietesten ? Wat vinden jullie loopt hij op of niet ? Groetjes anoniem
Het lijkt of hij een beetje gelijk blijft van kleur. Deze zijn in ieder geval (nog) niet positief. Ik zeg even doortesten
Ovulatietesten hoeven niet op te lopen he! Ze kunnen best gelijk van kleur blijven, of zelfs wat minder donker worden, om dan plots te knallen. Je zit nog maar op dag 6 van je cyclus, waarschijnlijk duurt het wel nog even voor hij knalt!
Banner klopt niet helemaal ik heb vrijdag mirena verwijderd en ma en di iets vruchtbaar slijm (vandaag niet meer ) dus vandaar dat ik Aan het testen sloeg Gelukkig ben ik niet ongeduldig
Ik doe ze ook voor het eerst deze ronde en had de hele tijd ongeveer hetzelfde streepje als jij. En toen ineens liepen ze op. Op de foto is de bovenste zoals ze de hele tijd waren, en de onderste is van vandaag. Gisteren ei gehad
Is normaal.. Ik had ook geen mooie lijn in de strepen van de ovu testen maar kon wel hoe mn piek vinden die knalde er wel uit. Je bent er nog niet aan je testen te zien gewoon nog even door testen