Wanneer naar de huisarts?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Meiske86, Apr 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meiske86

Meiske86 Lid

Apr 9, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey iedereen!

Heb hier al een beste tijd meegelezen alleen nooit geregistreerd, maar zit nu zelf met een vraag.

Ik ben nogal een chaoot en ben vorige maand te slordig geweest met de pil. Dit komt deels door het chaoot zijn, maar ook omdat ik eigenlijk altijd de nuva-ring heb gebruikt en je daarbij er niet dagelijks aan hoeft te denken. Mijn vriend wist hier ook van trouwens.

Alleen.. je raadt het al, ik ben nu al 4 dagen overtijd. Soms schommelt het wel een dag, maar ik ben nog nooit later dan dinsdag ongesteld geworden.

Vanmorgen heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Mijn vriend zit compleet in de stress, want die haat kinderen (zijn eigen woorden trouwens). Zelf hoop ik stiekem dat het juist wel positief is. :)

Ik denk nu zelf dat ik het nog een weekje aan wil zien en dan naar de huisarts toe wil, voor controle en misschien een bloedonderzoek? Wat zouden jullie doen?

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Vreemd dat de test toch negatief was.
    Ik zou iig wachten tot maandag totdat je de dokter kan bellen.
    En misschien zelf ondertussen nog een testje doen.

Ik hoop trouwens voor jullie dat jullie relatie wel een toekomst heeft, als je vriend zegt kinderen te haten en jij hoopt dat de test positief is...

Succes!!

3. Meiske86

Meiske86 Lid

Apr 9, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of de relatie een toekomst heeft moeten we zien inderdaad. Hij zegt heel simpel "Je hebt er toch het geld niet voor en ik wil geen kinderen". Ik snap zijn punt ook wel, maar het maakt alles niet makkelijker.

Zou jij deze maandag al bellen dan? Zat zelf te denken om nog een weekje langer te wachten. Misschien is het wel stress? Geen idee.. :(

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik vind je verhaal moeilijk te volgen, maar je zit dus nog wel aan de pil?
    Het is logisch dat als je rommelig met je pil omgaat je lichaam er ook anders op zal reageren dan normaal.
    Overtijd zijn bestaat trouwens niet als je de pil slikt.
    Dus ik neem aan dat je al 4 dagen gestopt bent en dus in je stopweek zit maar er nog niks gebeurd?
    Als je aan het einde van je stopweek nogniet ongesteld bent zou ik even naar de dokter gaan, het is namelijk niet goed voor een ongeboren vrucht als je de pil dan weer door gaat slikken mocht je wel zwanger zijn.

5. Meiske86

Meiske86 Lid

Apr 9, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dus eigenlijk gisteren weer met de pil moeten beginnen, maar omdat ik dus niet ongesteld ben geworden heb ik dit niet gedaan.
    Normaal word ik op dinsdag ongesteld, dus de 4e dag, dit zou dag 8 zijn.

6. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,029
    3,841
    113
    Female
    Thuis
    Ik zou maandag aanstaande naar de dokter gaan, hoe eerder je zekerheid hebt hoe beter.

En dan wordt het misschien tijd voor een eerlijk gesprek met je vriend? Ook als het negatief is. Als hij beslist geen kinderen wil en jij wilt ze wel, dan zal één van beiden toch pech hebben.

7. Meiske86

Meiske86 Lid

Apr 9, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het eerlijke gesprek met mijn vriend heb ik net gehad. Hij is er nog niet klaar voor, vooral financieel maakt hij zich zorgen. Maar toen ik hem vertelde dat ik overtijd was, was zijn eerste reactie niet "laat het maar weghalen", maar dus inderdaad dat er geen geld is.

Er zat net wel wat kleur door mijn afscheiding, geen idee of die ongesteldheid nu eindelijk doorbreekt, merk het vanzelf wel denk ik :) Mocht dit niet zo zijn, dan bel ik morgen de HA!

Share This Page