Hoihoi, Hierbij mijn ovulatietestjes van de afgelopen dagen.. Wanneer zal mijn ei zijn geweest??? We hebben geklust op 10-02, 12-02 en 13-02. Zullen we dan goed zitten??
De 12 de s deze idd het positiefste en die kan je nemen als dag. Maar het is heel vaak niet zo dat je eitje binnen een dag springt hoor.Mijn eitje sprong pas op dag 9 na de pos ovu (tempen en checks) en ik zou zeker nog een weekje doorklussen hoor. Niet vanuit gaan dat de 13de klus de laatste is want als jouw eitje ook pas op 20 feb springt dan heb je geen 1 klus die meetelt. Ik zou dit weekend lekker klussen en zorgen dat er iig 3 klussen vbij zijn.
@ Samantha, 9 dagen na positieve ovulatietest is wel uitzonderlijk, toch? Maar het kan natuurlijk nooit kwaad TS om nog een keertje extra te klussen als jullie er nog zin in hebben Ik zeg ook 12de was ie positief, dus je hebt goed geklust!
@vlinder24, heb je je eisprong gevoeld? Ik zou zeker doorklussen. Ik heb reeds van vorige week maandag positieve ovutesten maar nog altijd geen eisprong. De ovulatiepijn krijg ik er elke dag gratis bij
mag ik vragen hoe jullie die eisprong zelf dan merken?? ovulatiepijn ed betekend dus geen eisprong? ik heb even meegelezen ben inderdaad benieuwd.
Ik voel mijn eisprong altijd perfect, het begint met krampjes in de onderbuik en steken links of rechts. Wanneer dit voorbij is weet ik dat ik mijn ei heb gehad. Ook temp ik, een hogere temperatuur van min 3 dagen is ook een indicatie. En de baarmoedermond voelen. Wanneer je vruchtbaar bent zit ie hoog en is ie zacht, daarna zakt hij en wordt ie hard. Nu al anderhalve week buikpijn, zot word ik ervan... :x