Help.. ovutesten!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MPS05, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb ze besteld en ga nu betalen ..... Ze schijnen wel klein te zijn maat ach als ze maar 2 streepjes geven toch ?

Ikzelf ben nu niet extra bang ofzo....merk ook dat ik er last van heb als andere meiden die in hetzelfde schuitje zitten dat wel hebben....ik blijf toch best positief.
    Maar wie weet hoe ik me voel als ik zwanger ben. Scheelt ook dat ik al 2 meiden heb. Ik weet dat het gewoon kan.

Ja de tijd was best heftig .... Soms dringt het weer even door als iemand op het forum dat zegt......dan denk ik.....ja het was toxh wel heftig. Gek hè.

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ach ja.. klein maakt niet zoveel uit. Als er maar twee streepjes te zien zijn idd.

Voor ons is het ons eerste kindje dus dat maakt het extra onzeker. De eerste keer dat het mis ging kwam ook echt als een klap! De tweede keer was ik in het begin niet echt angstig. Heb namelijk altijd wel veel symptomen en had eerst het gevoel dat het wel goed zat. Tot dat ik wat bloedverlies kreeg. Toen echo gehad en alles was goed, stevig kloppend hartje. Het bloedverlies bleef aanhouden en toen ineens voelde ik dat het niet goed zat. Na een week bij de tweede echo was er geen hartje meer te zien. Dat was echt naar omdat je dan al wel een hartje gezien hebt. Mijn eerste ma was met 7.1wk en de tweede met 7.3 wk en dat is het gene wat mij wel bang maakt. Net of er iets misgaat bij dat termijn. Daarom weet ik dat ik de volgende keer wel weer angstig zal zijn rond de 7 weken.
    Goed van je dat je positief blijft en niet bang bent. Je weet dat het kan aangezien je al twee kinderen hebt. Dat geeft misschien toch een stuk vertrouwen.
    Als ik soms aan die tijd terug denk is het inderdaad heel heftig. Heb het er ook nog vaak met mijn vriend over. Vorig jaar was echt een k*t jaar voor ons.
    Hoop dat 2013 een beter jaar wordt!!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja van jou smap ik het erg goed meid.....is toch bizar dat het juist dam altijd fout gaat. Dan ga je een verklaring zoeken....maar misschien was het toeval?

Idd 2013 wordt ons jaar meissie! :D

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik hoop dat het toeval was ja!
    Daar gaan we voor Lov.. 2013 word ons jaar :D;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Komt goed meissie....zwanger raken kunnen we idg al :D

Deel Deze Pagina