Ik ben bezig met een "onderzoekje" voor mezelf Toen ik de vorige ronde zwanger was viel het me op dat mijn paard als ik er langs liep elke keer naar me hapte... niet gemeen, maar met de lippen zeg maar (het is zo'n doos ook) Na mijn mk was dit helemaal over... Later ben ik er eens over na gaan denken en vraag me dus het volgende af: "zou die doos het voelen?" Ze is tenslotte toch een merrie.... Gisteren begon het geouwehoer weer Ik ben het dus in de gaten aan het houden.... gewoon voor de lol... moet toch ergens mee bezig zijn niet? En wat als Fjalladis over 1,5 maand drachtig raakt? Moet ik haar dan gaan happen? Deze topic is dus waarschijnlijk flauwekul... but you never know! Groetjes Cyntje
je weet nooit wat je paardje voelt!!! ze zeggen wel vaker dat beesten zulke dingen aan voelen,alleen is het nu lastig omdat je er je er misschien teveel op let! maar de tijd zal het wijzen of je paardje gelijk heeft en ik zou idd terug happen naar haar hihihi
Wat grappig, zou best kunnen , ik heb het nog niet meegemaakt maar heb dan ook een hengst en niet zwanger. (denk ik )
Mijn merrie was altijd lief onder het zadel.Maar sinds ik zwanger ben is het een draak onder het zadel...raar beest. En m'n hond loopt ook de hele dag achter m'n kont aan
Ik ben nog nooit zwanger geweest. Maar eigenaresse van bijrijdpaardje wel 2 keer en paardje deed niet anders dan anders. Maar ik geloof wel dat sommige dieren het aanvoelen hoor.
haha, ik vind het een leuk topic, je hoort inderdaad wel vaak dat dieren anders op je reageren. Dus wie weet voelen ze het wel aan. Hoop dat je paardje het goed heeft en dat je positief test haha!
@ brabants meisje, we lopen ongeveer gelijk, voel jij al rare dingen? ik nog niet echt eigenlijk maar dat kan ook nog niet, het is nog te vroeg. Nog even geduld hebben, ik wil 25 aril gaan testen en jij?
Hallo, Mijn dochtertje is nu 6 maanden, maar onze rode kater wist al de week dat ze nog maar een "klompje cellen" was dat er wat in mijn buik gebeurde. In de meest onmogelijke houdingen wilde hij constant op mijn schoot zitten. Languit... Écht, dieren zijn niet stom.. Groetjes van Marieke
Nee, inderdaad, dieren zin niet stom... ze voelen meer dan dat we erg in hebben.Behalve onze hond.. hahaha... die is altijd aanhankelijk. Alhoewel hij tijdens mijn vorige zwangerschap 2 x binnen heeft geplast... en niet gewoon geplast maar gewoon staand en psssst... klaar! Ik heb de eigenaar van Fjalladis gevraagd of ze ooit naar hem hapt en nee hoor.... Maar goed... toen straks deed ze het wéér! @donkervoort... Ik mag over 8 dagen testen en ik zou in pinciepe wel al wat kunnen voelen ja... tja, wat voel ik. Ik heb vandaag erg snel last van mijn onderrug en het zeurderige ongi gevoel begint heel lichtjes... ook doen mijn tepels raar... maar of dit tekenen van een ongi zijn of een zwangerschap?? Ik weet het niet... Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik ook deze kwaaltjes, maar toen deden mijn tepels meer zeer (misschien nu minder omdat mijn vorige zwangerschap nog zo kort geleden is en de groei ervan nog niet zo lang geleden is?? Weet ik veel ) Maar wat niet is kan nog komen hoop ik! En jij? Voel jij al iets ondanks dat al erg vroeg is? (11 dagen voor NOD) Groetjes Cynthia
Het kan wel degelijk. Mijn (dravers)ruin was ineens erg rustig (normaal drukker, en sneller onder het zadel) toen ik net zwanger was van mijn dochter. En de test bewees het waarom zijn gedrag ineens omsloeg. Zelfs andere stalgenoten zagen het zichtbaar. En vorig jaar ook, toen ik dus onverwacht zwanger bleek (is geindigd in mk), was hij ook weer ineens rustig met rijden etc. Toen had ik meteen door dat er wat was, en tjah, test wees het uit.. Ben blij dat mijn paard er (sterk) op regeert, geeft me wel een goed gevoel.
Kan heel goed hoor. Heb het wel vaker gehoord. Dus wie weet :-D Zou wel heel handig zijn hahaha! Een biologische zwangerschapstest... stuur je paardje eens langs hihi Het enige wat mij opvalt aan mijn hondje is dat ze sinds maandagnacht niet meer aan mijn kant slaapt, maar aan de kant van haar baasje (slaapt altijd op het voeteneind). Das wel raar, want ze slaapt eigenlijk altijd aan mijn kant, soms zelfs op mijn benen en heel af en toe gaat ze wel eens aan de kant van mijn man slapen. Maar geen 2 nachten achter elkaar :-? Maarja, het zegt eigenlijk niet zoveel. Ik heb gewoon een rare hond
hoi hoi ik heb sinds vandaag een beetje last van mijn onderbuik en beetje trekkend gevoel wat ik niet goed kan plaatsen. Nee de 25ste ga ik nog niet testen,probeer het zolang mogelijk uit te stellen om teleurstelling te voorkomen.Het kan namelijk zijn dat mijn cyclus niet gelijk loopt! liefs
Ook ik heb een trekkend gevoel in m'n onderbuik die ik de voorgaande keren niet heb gehad maar heb af en toe al wat last van licht bruinige afscheiding maar dit heb ik eerder gehad en ook in de avond een gezwollen buik....
[/quote] Ook ik heb een trekkend gevoel in m'n onderbuik die ik de voorgaande keren niet heb gehad maar heb af en toe al wat last van licht bruinige afscheiding maar dit heb ik eerder gehad en ook in de avond een gezwollen buik....[/quote] andere klachten heb ik niet echt....beetje hoofdppijn.!!!