He hoiii dames, hebben jullie ook wel eens dat je zwangerschapstest hebt gedaan en toch een streepje ziet staan, of dat je denkt of wil dat er een streepje staat, dat je het daadwerkelijk ziet Ik heb een test gedaan , nou denk ik een heeeeeel licht streepje te zien, alleen denk dat ik nu wel helemaal #-o aan het worden ben...
Wuhahaha, ik herken het indd.. Maar helaas elke keer word ik dan wakker geschud en is het er toch maar 1 hihihi...
ik had de eerste test van de kruidvat gedaan met het kruisje het kriusje was niet heel donker maar zag het wel, toch twijfelde ik nog wel ondanks dat er in de beschrijving staat dat een streepje ligt of donker een streepje is. Uiteindelijk toch maar die van clear blue gedaan geen kruisjes maar gewoon zwanger of niet zwanger (test voor dummies noem ik het )
Ja toen k het zag dacht ik volgens mij word ik echt gek,ik wacht nog wel weer een weekje mocht ik nog niet ongi zijn geworden
Juist, ik heb de test al 20x uit de vuilnisbak gevist om te kijken, van heb ik het nu wel of niet goed gezien
Nou meid ik ben blij dat die van jou wel een echt streepje was, gefeliciteerd nog, en een heel voorspoedige zwangerschap gewenst
Ik zie dat je bijna weer mag testen, wel spannend meid Gek word je ervan he, ik kan geen streepjes meer zien jo
Oh ja, heel herkenbaar, had het de laatste keer ook. Erg vervelend... Ik was een week overtijd maar het bleef echt negatief, hoe graag ik dat streepje er ook in keek
Ben al aan het testen, word er gek van! Vanmiddag zw en ovu test gedaan. Op zwtest niks te zien op ovu test wel duidelijk 2e lijn.. Morgenochtend nieuwe poging :-$ [/quote]
ik ken het! ik heb laat in de middag toch een testje gedaan. want plaste zoveel. vrijdag mag ik eindelijk oficieel testen. test heb ik in me album gedumpt
Eerst dankjewel ik kan het ook nog niet helemaal bevatten. Maar jij bent toch ook al 5 dagen overtijd en de testen zijn negatief?
Ha Dames, Ik ken het gevoel, ben nu in 2de ronde en aantal dagen over tijd, wil morgen eigenlijk testen, maar okk weer niet, ben zo bang coor de teleurstelling.
Hahaha, de volgende ga ik onder ze zonnebank bekijken! PS, ik heb vorige maand ook zo'n dun streepje gehad maar werd niet donkerder en werd uiteindelijk ongesteld. Hoop natuurlijk dat het deze maand beter is voor ons! @ Britt: succes! [-o<