Ik heb zo''n dorst sinds ik zwanger ben, ik drink veel thee, ben een echte thee leut maar dat is niet zo goed als je er veel van drinkt, dus ik drink het al minder water drink ik ook veel maar daar heb ik op een gegeven moment wel genoeg van. nu drink ik veel appelsap maar hoorde dat daar weer heel veel suiker in zit, de vk bevestigde dat ook en ja ik wel ook weer niet heel veel aankomen, want het moet er ook weer af drinken is goed maar wil het wel zo gezond mogelijk doen, en mijn dorst moet ook aan mijn trekken komen maar wat drinken jullie nog tips? groetjes
coolbest, water, cola en thee... Vooral de coolbest vind ik heerlijk sinds ik zwanger ben. Die met aardbei!mmmm
Sinds mijn zwangerschap heb ik ook heel veel dorst en drink ook veel appelsap, multidrank, ranja. Thee krijg ik vrezelijk last van maagzuur dus daar drink ik ook momenteel nie zoveel van.
Ik vind coolbest ook heerlijk, dronk dat ook echt een half pak per dag, nou mooi dat de verloskundige heeft gezegd dat ik het beter niet kan drinken omdat het heel zoet, ook al zijn echt verse sappen van de vrucht. Of mengen met water. Ik drink nu vooral icetea.
heel leuk om te lezen wat jullie drinken ice thee vin dik ook lekker maar kan er nu niet tegen krijg ik last van mijn maag ja in veel sappen uit pak zit heel veel suiker, oh ranja is ook nog een idee water is volgens de vk het beste maar ja dat hou je op een gegeven moment echt voor gezien yogi drink vind ik ook erg lekker maar ook daar zit weer veel suiker in het is wat als je zwanger bent normaal denkik dar niet zo over na wat ik drink, maarja dan drink ik ook veel thee gevolg is wel dta ik heel veel naar de wc moet, net als ik ben geweest dan moet ik al weer dus ook daarom drink ik minder thee 'snachts ga ik er ook veel uit en ik kan het ook niet echt op houden niet dat het goed is maar voor dat ik zwanger was kon ik dat beter ik ga straks boodschappen doen en dan ga ik eens kijken wat er is aan drinken
Momenteel eigenlijk alleen nog maar water en melk. En af en toe een beetje thee met melk. Van de rest krijg ik maagzuur
Ik was afgelopen zomer zwanger (heeeeeeeeet!) ik heb LITERS icetea gedronken, citroen... helpt echt Zit wel suiker in, maar is ondanks dat heel erg caloriearm
Heb van zonnature theinevrije thee gehaald, heb ik ook niet meer dat probleem van teveel thee drinken! Verder verslaafd aan de Spa Appel en Spa Clear Nectarine en vind melk ook ineens lekker......
- melk ( 1 pak per dag) - water ( 1 groot glas) - ranja ( 2 grote glazen) - jus d'orange ( 1 groot glas) - Thee ( twee koppen per dag)