Na weer een uur geluisterd te hebben naar het eeuwige gesnurk van mijn vent heb ik hem weer naar boven gestuurd. Dit was de tweede nacht dat hij weer in bed sliep na net weken boven te hebben gelegen. Ik word er helemaal gestoord van en ik kan er niets aan doen maar ben nu gewoon kwaad op hem. Gaat nergens over natuurlijk want hij kan er niets aan doen. Tot nu toe geprobeerd: Snurkspray Snurkpleisters Oordoppen slaap ik mee en werkt niet goed.durf ik dadelijk met baby ook niet meer. Kno arts , snurkpoli, onder narcose geweest maar de arts zegt dat er niets aan te doen is. Ik heb zitten janken toen ik het hoorde. Een beugel en operatie zou bij hem niet helpen. Er moet toch iets zijn. Hij rookt niet. Hij drinkt niet. Hij heeft geen overgewicht. Hij eet niet voor het slapen. Drinkt in de avond geen koffie. Hij slaapt al op zijn zij en nooit op zijn rug. Dus dat is het ook niet. Hij heeft een enorm oppervlakkige ademhaling en ademt om de seconde in en uit. Echt niet gezond volgens mij maar hij zegt daar geen last van te hebben. Nou ik wel. Ik vind het vreselijk. We wonen pas drie kwart jaar samen en hij slaapt nu al zeker 1,5 maand boven. Er is, mede door de zwangerschappen, helemaal geen intimiteit meer. Ik zit er echt mee. Daarnaast ben ik doodmoe omdat ik meer dan 2 uur wakker gelegen heb. Wie herkent dit?
Jep, hier nog zo'n herrie maker. Slaap altijd met slaapdoppen in. Ik hoor de wekker wel en als iemand me roept ook, maar het gesnurk heel minimaal! Misschien een optie?
stuur je man naar een snurkpoli! daar kunnen ze soms met een bitje oid veel snurken voorkomen. kan me voorstellen dat je er gek van wordt en het jullie letterlijk uit elkaar drijft. succes!
Oh dat ben ik vergeten erbij te zetten. Ik slaap al met oordoppen. Helpt ook niet. Mijn oudste dochter is nu bijna 5 maar straks met een baby durf ik geen oordoppen te dragen.
Dat is dus al gebeurd. Hij is onder narcose geweest en met uitkomst dat dus niets helpt. Ik ben echt een beetje wanhopig aan het worden.
Ohh mijn man snurkt alleen als hij verkouden is, dan wordt ik al helemaal gek. Maar zo te lezen mag ik niet klagen, lijkt me vreselijk om dat de hele nacht aan te horen. Mijn vader snurkt ook verschrikkelijk, maar mijn moeder slaapt daar zo doorheen. Ze zei daar raak je aan gewend
Drinkt je man wel eens alcohol? Dat kan ook vaak een boosdoener zijn. Zodra mijn vent een biertje op heeft of een glaasje wijn is het in de nacht ook altijd raak Sinds hij dat niet meer doet voor het slapen gaan, snurkt hij ook niet meer. Tevens is roken ook een boosdoener....
Helaas doet hij allemaal niet. Nou ja gelukkig maar haha maar ik bedoel dat het daar niet van kan zijn.
Zo knap van je moeder zeg. Ik heb echt moordneiging en word gewoon kwaad op hem. Hij kan er weinig aan doen en vind het zelf ook naar hoor. Hij schaamt zich ook maar ja.
Bij mijn man was het ook ellende, zijn amandelen zijn eruit gehaald en sindsdien gaat het veeeeeeel beter!!
het is net alsof ik mijn verhaal lees! Ik slaap al weken beneden, want het wordt zo erg, dat ik er ook beneden wakker van word. Hier ook veel geprobeerd. Nu is er een bitje onderweg van Tell Sell, ja ik ben echt wanhopig, want dit gaat echt niet!!! En oordoppen... las er iemand naast je staat met een kettingzaag helpt het echt niet hoor, ik heb ze zelfs op maat laten maken.
Hier precies hetzelfde!!! Voor mij zijn oordoppen wel de oplossing, hoewel ik soms nog wakker word en dan stoot ik hem aan. Het is nog maar af en toe dat één van ons op de andere kamer gaat liggen. Ik moet wel zeggen dat ik de meeste oordoppen niet fijn vind of ze werken niet eens. Ik heb tegenwoordig Orophax en die breng ik mee uit Nederland, omdat ik die hier niet kan kopen. Ik begrijp best dat je geen oordoppen wilt gebruiken als de baby er is, maar een uitgeputte moeder is ook niet alles. Hoor je je telefoon nog als je oordoppen in hebt? Of de wekker? Als dan de baby er is, dan zou je de babyfoon naast je bed kunnen zetten, goed luid, dan zul je die ook vast wel horen. Ik moet wel zeggen dat door de jaren heen ben ik er wat meer gewend aan geraakt, ik slaap al veel minder vaak met oordoppen in. Mijn tante zei dat haar man het ook heel erg had en dat ze na jaren er aan gewend was geraakt en zonder oordoppen kon slapen. Mocht je nog met een briljante oplossing komen (buiten de vent eruit gooien ), dan hoor ik het graag!
Ja ik vindt het ook super knap van mijn moeder, want ik wordt al gek als mijn snurkt als hij verkouden is.
Hey, Ik heb die wax oordoppen ook. Soms helpen ze redelijk maar meestal niet de laatste tijd. Komt bij dat ik door zw al minder goed slaap. En ik heb het juist nu zo nodig, aaargh. Ik slaap er nu ook altijd mee hoor maar ik denk niet dat ik hetbstraks met baby nog durf.
ik hen oordoppen bij schonenberg op maat laten maken. Die zijn erg fijn, want die waxbolletjes is niet altijd wat, bijkomend daarbij is dat je vaker je oren uit moet laten spuiten! Ik ben ook echt wanhopig en heb dus dat bitje besteld. Ik hoop dat het werkt, maar denk het niet. Maar het is hier ook zo enorm hard, ik word er dus beneden ook gewoon wakker van. Die oordoppen helpen dan niet genoeg hoor! En met die oordoppen hoor je de baby echt wel hoor.
Dat ken ik ja, in mijn vorige zwangerschap sliep ik ook heel erg slecht, ik kon die vent van mij af en toe wel wat!!! Misschien als je een niet-snurkende man naast je had, zou je ook slecht slapen, maar dan hoef je in ieder geval niet naar dat vreselijke, irritante, onromantische, haat opborrelende geluid te luisteren!! Serieus, ik hou ontzettend veel van mijn man, maar dit geluid maakt hem allesbehalve aantrekkelijk, lief en al helemaal niet romantisch! Zo, dat moest ik even kwijt
Dat ken ik ja, in mijn vorige zwangerschap sliep ik ook heel erg slecht, ik kon die vent van mij af en toe wel wat!!! Misschien als je een niet-snurkende man naast je had, zou je ook slecht slapen, maar dan hoef je in ieder geval niet naar dat vreselijke, irritante, onromantische, haat opborrelende geluid te luisteren!! Serieus, ik hou ontzettend veel van mijn man, maar dit geluid maakt hem allesbehalve aantrekkelijk, lief en al helemaal niet romantisch! Zo, dat moest ik even kwijt [/QUOTE] Ik kan mij hier helemaal bij aansluiten!! Gelukkig voor mij werkt mijn man nachtdiensten, dus slaap ik 5 nachten heerlijk rustig! Wat mij (ons) ook helpt is dat ik 'altijd' eerder naar bed ga zodat ik alvast in slaap ben. Maar tijdens de zwangerschap sliep ik heel licht en was vaak wakker waardoor ik mede door het gesnurk niet meer in slaap kwam.
oooooo ik ken het zoooooooooo goed, ik slaap van mezelf al moeilijk, en manlief snurkt niet eens altijd maar gewoon een zware ademhaling, ik lig dan te huilen omdat ik niet slapen kan, het is zo erg dat ik er tegenop zie om naar bed te gaan. manlief slaapt dus ook vaak in de kamer ernaast, want van elke minuut een por wordt hij ook niet vrolijk, ik wil nu dus oordoppen gaan proberen, maar tot nu toe krijg ik er oorpijn van dus wil echt eens goede hebben, waar kan je die kopen?? moet wel zeggen dat ik benieuwd ben of het werkt want ik heb van me zelf last van zuizende piepende oren, dat steeds erger wordt, en ik er vaak duizelig en dovig bij ben, ga daar maandag voor naar de huisarts, maar mometeel wordt ik gek van alels, dus lees even verder mee,
Wat vervelend zeg! Ik heb daar gelukkig helemaal geen last van, maar toen ik nog thuis woonde werd ik soms wakker van mijn vader in de andere kamer dus, en daar werd ik al door geirriteerd. Misschien is het een idee om altijd eerder naar bed te gaan, en dat je man pas naar bed gaat als jij echt diep in slaap bent? Als je alsnog wakker wordt heb je daar niet veel aan, maar misschien helpt het. En je schrijft dat hij enorm oppervlakkig ademt. Dat is inderdaad niet heel gezond. Aangezien ze op de snurkpoli hem niet kunnen helpen en er ook geen operatie aan te pas kan komen, is het misschien een idee dat hij leert bewuster te ademhalen? Dat kan bijvoorbeeld met yoga, als hij dat te zweverig vindt zijn er ook wel andere cursussen die je leren bewuster met je ademhaling om te gaan.