Help, pan verpest..

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Mocht soda niet baten dan even water met veel Zout erin rn dan laten koken een tijdje. Dan kookt het vuil zo er vanaf.

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Het is een keramische pan toch?

Die mag je met schuurspons en jif schoonmaken. Daarna werken ze weer goed (of niet, die van ons blijft op verschillende plekjes aanbakken)

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dat hebben wij ook met een pan van BK. We dachten een keer een goede pan te halen... pff.

Boommm, heb je al iets gehoord van Tefal? Ik ben wel benieuwd hoe ze het oplossen

4. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Ik hoor/lees inderdaad regelmatig dat witte antianabak lagen prut zijn en juist enorm aanbakken.
    Ik heb gewoon zwarte antiaanbaklaag in mn pannen en nooit problemen mee. Van ikea en brabantia, echt super pannen! Maargoed dat was je vraag niet.

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb mijn pannen van bij lidl. Pannen waar gewoon in gebakken wordt met boter/olie veeg ik na gebruik gewoon uit met keukenpapier. Pannen waar ik currys en stoofgerechten in maak was ik om met heet water en een zachte doek zodat er geen kleurresten overgaan.
    Heb dit soort pannen ook al bij lidl gezien maar daar staat altijd iets bij voor welk soort fornuis het geschikt is. Blijkbaar kunnen die pannen niet op alle soorten fornuis.

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Volgieten met schoonmaakazijn of hele sterke keukenazijn (min 8 graden) en even laten trekken. De azijn zal bruin kleuren en als je het een nachtje hebt laten trekken kan je het zo omspoelen en klaar.
    Heb het trouwens gisteren zelf nog gedaan, had ook een bruine verbrandde pan... :)

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Soda en zon sponsje met schuurkant eraan die niet krast. En die pan terugbrengen, het is duidelijk geen ANTI aanbak want dan zag hij er nu niet zo uit.

8. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    De roze/witte wondersponsjes van de action!!! Wij hebben dze pannen ook al de deur uit gedaan en bakken gewoon in teflon-pannen. Maakt een stuk fijner schoon!

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb keramische pannen van Bk maar dit nog nooit gehad. Gebruik je wel bakvet? Teflon pannen gebruik ik niet meer ivm loslaten teflon deeltjes wat niet echt gezond te noemen is.

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven

Welke kun je da het beste nemen? Zo erg zij mij keramiek pannen erg niet geworden.
    Ik wil er alleen zonder Teflon of andere kankerverwekkende zaken.

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Heb met ze gebeld en mag een nieuwe ophalen. Ga wel opzoek naar een andere pan van een ander merk :D

Deel Deze Pagina