Vandaag mijn 20 weken echo gehad, en er bleken maar 2 ipv drie vaten in de navelstreng te zitten. Voor zover ze konden zien zag de rest er normaal uit. Wie heeft dit ook gehad en kan me er iets meer over vertellen? A.s vrijdag kan ik terecht bij het VU voor een echo.
Ik weet alleen dat schoonzus van mijn schoonzusje het heeft gehad en haar kindje is helemaal gezond geboren. Alleen zijn geboorte was iets lager dan normaal 2500 gram, maar ik weet niet of dat door die 2 vaten komt of dat dat gewoon toeval is geweest. Ik duim dat het bij jullie ook allemaal goed is
Bij vrienden van ons was dit ook het geval, het gevolg: Een normaal niertje en 1 veel kleinere, maar nierfuncties zijn vooralsnog goed. En hij heeft een uitstulpinkje bij zijn oortje, dit schijnt daar ook door te komen volgens de artsen.
wij hadden het ook bij ons bleef de baby ook niet stil genoeg liggen dus ze konden haar hartje niet goed bekijk moest een paar dagen later terug voor nog een echo gelukkig was alles goed. er hoeft niks aan de hand te zijn bij ons liep alleen de groei 2 weken achter heb dus veel bedrust moeten nemen. succes met de echo!!
Niet zelf meegemaakt, maar ken wel iemand die een gezond kindje heeft gekregen. Ze moest wel in het academisch ziekenhuis bevallen, kindje was wat kleiner, maar dat is allemaal goed gekomen.