Hai dames, Ik heb vandaag tot twee keer toe mijn onderbroek moeten verschonen omdat hij helemaal doorweekt was... Er gingen, gek genoeg, geen belletjes rinkelen! Ik dacht niet aan vruchtwater omdat ik het idee had dat dat met een hele plens moest komen! Nadat mijn 3e onderbroek ook nat was geworden, besloot ik wat van dat vocht op te vangen in een potje. Het spulletje is geheel reukloos ... voor de rest is het doorzichtig met heel veel vlokken erin! Ik kan er (excuus) geen draden mee trekken en het plakt niet! Het is gewoon net.....euhm...water! Ik verlies het vooral als ik op sta of een beetje druk geef met mijn buik! Een van de kleintjes is al volledig ingedaald (gewoon ter informatie ) Is er iemand die dit herkent?? Groetjes, Eleni
Klinkt toch als vruchtwater hoor en die vlokken kunnen huidsmeer van de baby zijn. Als je vliezen helemaal onderin breken, dan is het een hele plens ineens, breken ze ergens opzij of bovenaan, dan gaat het druppelsgewijs. Ik zou je toch aanraden de vk es te bellen, als je vliezen gebroken zijn zou je binnen de 24u moeten bevallen, succes!
Ik vind het ook klinken als vruchtwater, kan ook gewoon de hele tijd een beetje blijven stromen zeg maar. Zou zeker de gyneacoloog denk ik in jouw geval even bellen. Je moet dan eigenlijk wel even een maandverbandje met het vermeende vruchtwater bewaren, zij kunnen (klinkt wat raar, maar toch) ruiken.
Ik zou idd ook effe de gyn bellen want het klinkt wel als vruchtwater hoor. Spannend!! Vruchtwater kun je ook met beetjes verliezen en omdat twins vaak wat eerder komen kan het heel goed kunnen dat het niet meer lang duurt. De tweeling van me schoonzusje is ook met 34 weken te wereld gekomen.
Yep, van mijn vorige zwangerschap, dacht ook dat het vruchtwater was maar was het niet. Gewoon ff voor de zekerheid VK bellen die kunnen dat testen.
Ohh spannend!! Succes met de bevalling!!! Ik zou het ook niet doorhebben dat het vruchtwater zou zijn vermoed ik..
Oh wat spannend! Ik hoop dat je een goede bevalling mag hebben en snel je twee jongens in de armen mag sluiten!
En nog steeds geen nieuws, ben erg benieuwd hoe het met haar en de jongens is. We wachten vol spanning
Bedankt voor alle reacties meiden! Ik had niet eens meer tijd om te reageren want het waren inderdaad mijn vliezen! Ik lag dus binnen een paar uur na het plaatsen van mijn bericht te bevallen! Ik mag mezelf trotse mama noemen van twee wereldwondertjes, Mason en Ayden!! Liefs, Eleni