Help! Paniek...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bailey07, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Er zal vast al een topic over zijn maar ben zo ongerust dat ik niet goed kan zoeken. Vanmiddag in mijn boxer wat rozige afscheiding en nu net bij het afvegen weer.... Moet ik me zorgen maken? Ik weet me even geen raad, ben in lichte paniek.... Iemand misschien een antwoord?!

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik denk dat je een innestellingsbloeding hebt....
    aan je banner te zien zou het heel goed mogelijk zijn....

overal lees je dat zolang het niet helderrood of heftig is gepaard met krampen is er nix aan de hand!!

als je toch twijfelt morgen even de vk bellen en het voorleggen.. misschien dat ze een inwendige echo kunnen doen en evt. het hartje al kunnen zien kloppen (over het algemeen is dit pas met 7 weken!!)

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Nu nog innesstelingsbloed? Wist niet dat dat kon, in ieder geval bedankt voor je reactie. Vorige maand een miskraam gehad en dus nu best onzeker. Heb gelukkig geen abnormale krampen op de 'normale' na zeg maar.

Dus voor nu; zolang het niet helderrood wordt en geen erge krampen krijg moet ik me koest houden? :)

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb dit af en toe gehad tot 9 wkn zwangerschap.
    De verloskundige vertelde me dat het wel vaker voorkomt en dat het niet nodig is je zorgen te maken als je geen helderrood bloed verliest of krampen hebt :)

5. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Dankjewel voor je reactie.... lucht wel even op dit te horen van anderen zeg! Pfoe!

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik kreeg ook pas bij 5 weken zwangerschap de bloedingen (dag nadat ik eindelijk een positieve test in handen had...) en ze hebben zelfs 3 weken aangehouden!!!!

owja... gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

7. lea

lea Fanatiek lid

ik heb dat ook gehad met deze zwangerschap, voelde er ook nog krampen bij en het heeft wel een paar weken aangehouden, van roze tot bruin. Niet te druk maken en idd de verlos bellen, die heeft mij toen een beetje kunnen geruststellen...

8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Had net mn nicht aan de telefoon, die is kraamverzorgster. Die zei meteen; hup bel de verlos gewoon nu, daar zijn ze voor! Dus ga ik zo even doen inderdaad. Wellicht mogen we eerder komen voor de geruststelling...

Ben erg blij met jullie reacties. Nu even een maandverbandje ingedaan om de kleur goed te kunnen zien.

9. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Meis, ik heb precies hetzelfde gehad als jij bij 6 weken. Ik moest het toen nog een weekje aankijken, omdat ze met 6 wkn nog maar weinig kunnen zien. Week later heb ik een hartslag gezien. Heb zelfs met 12 wkn hele heftige bloeding gehad met helder rood bloed. M'n wereld stortte toen even in, maar was niet nodig. Bleek gwn goed te zijn. Hoe het is ontstaan in nog steeds een raadsel!!! Denk dus in jou geval dat het idd innesteling bloed is. in ieder geval heel veel succes er mee!

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik heb met ongeveer 6 weken ook een bloeding gehad, echt rood blood zelfs maar alles was goed! succes en niet te druk maken:)

11. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik zou als ik bloed zou zien, niet de tijd nemen om hier een topic over te plaatsen, maar om gelijk de veroskundige te bellen. Daar zijn ze nu immers voor. Zij zijn de deskundigen en zij kunnen je ook daadwerkelijk geruststellen. Iedere zwangerschap is weer anders en hoe lief de woorden van de andere dames zijn, zij zij niet bij machte om te kijken hoe het echt met jou gaat.

Dus de volgende keer (zeker als je paniek hebt) gewoon de verloskundige bellen!!

Dus ik ben blij dat je dat gedaan hebt en ik hoop met heel mijn hart dat het een onbezorgde zwangerschap voor jou wordt.

Succes!!

12. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je vorige maand een mk hebt gehad, is de kans dat het nu weer mis gaat een stuk kleiner. Ik heb voor deze zwangerschap ook een mk gehad, daarna weer raak en de dokter vertelde toen dat je nog steeds 10% kans hebt op een mk in de 1e 3 mnd, maar dat 2x een mk achter elkaar alweer een kleinere kans is.
    Dat luchtte bij mij wel op. Maar als je zeker wilt zijn inderdaad bellen! Succes!

13. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Thanx lieve dames! Ik heb gisteren inderdaad gewoon gebeld en ze stelde me erg gerust. Mag nu tot vrijdag even niet teveel doen (ik liep heel veel en woon 4 hoog met 7 trappen zonder lift die ik gerust 8 keer liep) en dan moet ik vrijdag even laten weten hoe het gaat. :)

14. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb het afgelopen vrijdag gehad en het was zelfs helderrood bloed we waren net een weekendje weghebben daar de huisarts gebeld en die zei dat het innestelingsbloeding kon zijn en dat dat zeker wel helderrood bloed kon wezen ik heb het bij ijn 1ste zwangerschap ook gehad en het was vrijdag avond gelukkig weer over

Deel Deze Pagina