14 weken zwanger en last van litteken keizersnede..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anouk31, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Hallo allemaal,

Misschien een gekke vraag, maar misschien hebben meer mensen hier last van.

Ik ben 14 weken zwanger van mijn 2e kindje. De 1e zwangerschap is geeindigd in een keizersnede. Nu begint mijn buikje te groeien en net op de plek van het litteken heb ik soms steken en veel jeuk.
    Is dit herkenbaar?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb er nu ook al af en toe last van. Vooral de jeuk en het trekkende gevoel. Misschien kan je het aangeven bij de VK?

3. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Zuid Limburg
    Dank voor je reactie. Ben dus niet de enige, die er last van heeft.
    Ik geef het de volgende keer bij de VK zeker aan.

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Ben benieuwd wat ze gezegd heeft! Ik heb er zelf nog geen last van, maar voor het geval het wel gebeurd,...

5. amsterdamm88

amsterdamm88 Niet meer actief

Ik had er ook last van tijdens de zwangerschap van mijn 2e kindje. Ik was op een gegeven moment bang dat het litteken open zou scheuren, teminste zo voelde het op het laatst, met zo'n dikke buik. De vk vertelde mij dat dit gevoel volkomen normaal is, en dat het open scheuren van je litteken onmogenlijk is hahha.

6. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Zuid Limburg
    Hallo,

Ik heb vandaag de VK even gebeld. Ik hoef pas over 3 weken op controle en dat vond ik te lang duren. ;)

Het is normaal dat je hier last van kunt hebben. Het is littekenweefsel en dat is stugger. Dat geeft niet mee, zeg maar.
    Je kunt er niet heel veel aan doen. Je zou het kunnen smeren met littekencreme van dr. vogel of dr. hoog. Dat verzacht het weefsel een beetje.

Dus op naar de winkel. Ik laat jullie wel weten of het helpt.

Groetjes Anouk

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dank je wel! Ik moet morgen naar de Vk, vraag het zelf ook nog een keer, maar krijg hoogstwaarschijnlijk hetzelfde antwoord. Ach ja, hopen maar dat het hierbij blijft!

8. lincy40

lincy40 Lid

1 aug 2010
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook behoorlijk veel last van, echt trekkingen en pijnscheuten aan mijn litteken, maar ook mijn gynecologe zei dat het normaal is, is ook de ophanging van de baarmoeder die je voelt waren haar woorden. Vooral bij het draaien in mijn slaap, lachen, hoesten voel ik het enorm trekken

9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb er gelukkig nog niet echt last van, wel jeukt hij heel erg maar pijn doet het nog niet. In dec is de keizersnee 2 jaar geleden, dus het moet wel goed dicht zitten (hoop ik)

Miek

Deel Deze Pagina