Baby Allstars

Discussion in 'De babyuitzet' started by Romymama, May 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Ik wil graag voor ons kleintje Baby Allstars kopen met zo'n zacht zooltje, dus gewoon de slofjes.

Alleen twijfel ik over de maat.. Heb niet echt een idee vanaf wanneer ze die aan kunnen en welke maat ze dan hebben.
    Ik moet bijna bevallen dus krijg een zomerbaby.

Wat denken jullie maat 17, 18?

Reacties als "Wat zielig" zijn niet nodig!

2. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Volgens mij is maat 17 het kleinste maatje? Maar voor jou pasgeboren baby nog te groot ;) mijn zoontje is bijna 5 maanden en 'past' net maatje 17 en dan heeft hij nog ruimte over maar nu heeft hij volgens mij wel kleine voetjes.

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    17 is inderdaad de kleinste maat, dat zijn de 'First star'. die kunnen ze gemiddeld genomen rond 6, 7 maanden aan.

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Dankjewel!! Dan ga ik ze in maat 17 bestellen :)

5. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Tja. Mijn dochter liep met precies en jaar en toen had ze maatje 16. Dus het ligt er maar net aan. Maar over het algemeen hebben ze niet allemaal zulke kleine voetjes natuurlijk.

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

Mar 8, 2013
    1,404
    551
    113
    Mijn zoon heeft zachte schoentjes maatje 17 aan als slofjes te vergelijken met All Stars, nog iets aan de grote kant maar blijft prima zitten. Ze zijn van zijn zus geweest die ze met 7 maanden pas aan kon.
    Per kindje kan het dus echt nog wel wat verschillen.

7. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    Dl van bijna 9 maanden heeft hier maatje 18 en gaat al echt richting maat 19... maar die leeft fan ook op grote voet :p. Misschien nog een andere tip, kwam bij de actiesport sokjes van allstars tegen. Voor zowel jongens als meisjes in de maat 0-6 maanden. Wellicht een leuke optie voor als je het direct wilt aandoen :) (ik vond ze in ieder geval kei stoer!)

8. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Ah, die zijn zo leuk! Alleen wacht ik tot mn kindje 5 a 6 maanden is, omdat de kleinste maten toch heel groot zitten bij de newborns.

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,167
    23,249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hoezo zou dat zielig zijn? Ik vind ze in elk geval superleuk!

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Mijn zoontje is bijna 9 maanden en heeft maat 17!

11. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

Nov 30, 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Ik vind t ook niet zielig, had voor mijn zoontje hele schattige Vans-jes. Ik vond ze uiteindelijk vooral zwaar onhandig, ik kreeg ze niet aan :(
    Bij de volgende begin er niet aan babyschoentjes. Maar t staat wel schattig natuurlijk, al is t maar in de kast ;)

12. VSC

VSC Niet meer actief

Kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zielig vind. Zou zelf geen dure merken kopen omdat ze zo snel groeien maar Allstars zijn toch hartstikke leuk juist :)

Share This Page