hoi allemaal, zal eerst even me verhaal vertellen. ben mama van een prachtige knul van 2.5 en sinds juli-2011 besloten dat we graag een broertje of zusje willen voor hem. half sept '11 waren we al zwanger alleen 2 dgn na test vmk. okt '11 weer zwanger en alles ging goed tot de eerste echo begin dec. ons kindje zou 8 wkn moeten zijn maar was gestopt met groeien met 5 wkn. dus ma nu 2 dagen overtijd en wel weer kwaaltjes maar durf niet meer te testen. ben zo bang dat hij positief is... klinkt stom en natuurlijk ben ik dolblij als het positief is maar ik ben dan ook gelijk weer zoooo bang dat het ons nog een keer gebeurt.. vandaar dat ik niet durf te testen... help!
Hoi meid, Er zit niet veel anders op dan te testen en dat weet je zelf ook eigenlijk al denk ik Als hij positief is en het gaat goed, joepie; als positief en het wordt een miskraam, dan weet je in ieder geval zeker dat het een mk is en geen late menstruatie; als negatief dan toch wachten op je ongi. En ja ik ken de angst.. Ik ben soms ook als de dood dat ik weer zwanger ben en wat er dan kan gebeuren.. maar ook de blijdschap als het weer positief is en de hoop dat het deze keer goed gaat En mocht het misgaan dan stel ik nu alvast voor dat je dan naar een gynaecoloog gaat. Succes.
he meiske, kan ik me helemaal voorstellen hoor! Ik zou wel gewoon een testje doen, dan ben je van die onzekerheid al af!! en ja, als hij positief is gewoon weer duimen dat alles goed blijft gaan! heel veel succes, en laat je ff weten of hij positief is of niet?
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb voor mijn zoontje 2 miskramen gehad. Nu zijn wij sinds juni 2010 bezig geweest voor een tweede. Alle maanden niks totdat ik in oktober 2011 ineens 2 dagen overtijd was. Ik durfde ook niet te testen. Had ook geen test in huis. Ik was gewoon zo bang om de deksel om mijn neus te krijgen. Ik liep inmiddels al bij de fertiliteitsarts omdat we al langer dan een jaar bezig waren. Mijn man zei toen ik 2 dagen overtijd was "bel dan naar het telefonisch spreekuur". Ipv te bellen ben ik erheen gegaan en heb mijn twijfels en angsten uitgelegd, muts dat ik ben. Ik mocht gelijk bloed laten prikken, ze hadden gelukkig begrip voor mijn situatie. En ja, toen wachten tot ze me zouden bellen. Na 3 uurtjes wachten ging mijn telefoon en ik vond het net zo eng als kijken naar een test En toen kwam het verlossende woord dat ik echt zwanger was en dat mijn hcg al 1425 hoog was. Heel hoog dus voor 2 dagen overtijd. Had dus zelf al lang enkele dagen daarvoor positief getest kunnen hebben. Maar net als jij.....ik durfde niet. Wil nu niet zeggen dat je bloed moet gaan prikken maar ik denk dat je de moeilijke stap moet gaan maken en er een testje tegenaan moet gooien. Heel veel succes! En hou ons op de hoogte!
thnx. denk dat ik nog w8 tot het weekend... wel heel maf net op t werk vroeg me collega, ben je zwange?? je ziet er zo stralend uit...