Hallo, Ik heb op 29 sept een spontane miskraam gehad na een zwangerschap van 10 weken. De dag na de miskraam ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een echo, om te kijken of het vruchtzakje eruit was, wat het ook het geval was. Nu lees ik op internet dat het raadzaam is om toch nog na 2weken een na controle te doen. Mijn vraag is nu, moet ik toch nog die na controle hebben of niet? Gr El
Hoi El1983, nee hoor, niet nodig. Je hebt al een echo na je miskraam gehad en die was goed. Dan heeft het geen nut later nog eens te kijken. Groeten Brigitte
Dan heb ik eigenlijk nog een paar kleine vraagjes,. Ik heb nu sinds 3 dagen pijnlijke borsten, last van misselijkheid, en klein beetje helder beetje eiwit achtig slijm verlies en af en toe kramp in mijn onderbuik. Is dit een voorbode op de menstruatie? Of een zw? Wanneer kan ik testen vanaf een miskraam? Of wanneer kan ik mijn menstruatie weer verwachten na een miskraam? Gr El
Hallo, 29 sept miskraam gehad dan beginnen we dan weer met tellen voor een nieuwe cyclus, dus bij een regelmatige cyclus kan je 28 dagen later testen. Het kan wel zijn dat je cyclus wat onregelmatiger of van slag is na een miskraam. Groetjes Ineke