Waterpokken en kinderfeestje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Pinjo, Dec 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Mijn dochter wordt bijna 2 en we vieren haar verjaardag over een paar dagen. Nou hebben we echter de pech dat ze waterpokken heeft! Het heerst op het KDV, en wij zijn er dus ook niet aan ontsnapt. Dacht gisteren al wat te zien, en nu staat ze echt al onder de vlekjes en blaasjes (hoewel het nog wel meevalt: ze heeft op een paar plekken een paar vlekjes en heeft ook (nog) geen jeuk).
    Nou twijfel ik een beetje wat ik met haar feestje moet doen. Zelf lijkt ze zich goed te voelen, dus wat mij betreft kan het doorgaan. Maar er komen natuurlijk ook andere kindjes. Wat zouden jullie doen? Afzeggen en later houden? Het feest door laten gaan maar ouders van kinderen inlichten?
    Weet niet zo goed wat te doen nu... Zou het jammer vinden als er niemand op haar feestje komt omdat ze ziek is...

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Moeilijk, moeilijk...

Als je het door laat gaan zou ik iig de ouders op de hoogte stellen.

Misschien kun je rond bellen, vragen wat de ouders vinden? Als de meesten er geen problemen mee hebben laat je het doorgaan.

3. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Thanx, zat ik ook al over te denken. Sommige kinderen zijn al wat ouder (6 jaar) en hebben het misschien ook al gehad. Zag dat je met hetzelfde dilemma zit. Vervelend wel hoor (maar een voordeel:nu met de vakantie hoef ik even geen extra opvang te zoeken, dat is dan wel weer handig nu met de feestdagen ;)).
    Nog meer tips of suggesties? Ben gewoon benieuwd ook wat anderen zouden doen ik zo'n geval...

Share This Page