Vandaag naar het ziekenhuis geweest! Hij is goed gekeurd, en flink de lengte in geschoten, we gokken op 101cm omdat meneer totaal niet mee werkt. Wel afgevallen sinds de laatste keer, maar hij is dan ook 2x flink ziek geweest (vandaar ook ziekenhuis) We hebben het onderandere over zijn eten gehad, en zij zei ook, helemaal prima, leer hem maar het vertrouwen te winnen, in brood zit ook alles wat hij nodig heeft, vitamine pil, en soya peutergroei melk, dat is de goeie combi. Dus wij gaan lekker door op deze manier!
Dankje wel DeesDees Wilde even trots vertellen dat Quinn vanavond bij elkaar 4 happen, jawel 4 happen macaroni heeft gegeten!! Ik viel bijna van mn stoel zeg. en een lol dat hij had. Bij een grote hap was het even kokhalzen, maar daarna ging hij weer verder/ Ben zo blij
Hi Ikke, Wat geweldig van je mannetje!! Zo goed dat de spanning er blijkbaar helemaal af is geweest en hij nu vanuit zichzelf interesse gaat vertonen in jullie eten!! Helaas wil dat hier nog niet vlotten. We pushen dan ook echt niet, ze krijgt eerst een stukje vlees/vis/kip (dit gaat er bijna altijd wel in) maar alles wat naar groente eruit ziet, wordt pertinent geweigerd, helaas ook geen pasta of rijst, alleen gebakken aardappeltjes.... Dan krijgt ze altijd nog een boterham van ons en een vitaminepil en dan een toetje. Hopelijk gaat het beter worden als haar kleine zusje met de pot mee gaat eten.
ook hier een peuter van 2,5 die al 1,5 jaar geen warm eten eet. heeft tot 1 jaar goed gegeten en heeft toen bedacht dat ze ook wel zonder kan. nooit een strijd van gemaakt en ze krijgt nu sinds 2 weken brood s'avonds en ze eet nu met gemak 2 broodjes op. heeft dus anderhalf jaar niets gegeten s'avonds en ze heeft de "strijd" gewonnen. Ook hier hoop ik op betere tijden Kinderarts zei dat haar kinderen pas met 6 jaar goed gingen eten, dus we hebben nog even haha
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij het cb, was ik al heel lang niet geweest. heb wel besloten ik eis hulp met het eten, ze kunnen de pot op met het is een fase. 8 april moeten we er heen om 9.05 uur, en ga ze gelijk wakker maken, het moet klaar zijn gewoon, deze mama laat niet meer met zich sollen
Dit topic als al een tijdje niet meer actief, maar voor de gene die het nog weten, of intresse in hebben We hadden vandaag de afspraak op het cb, en EINDELIJK zijn we gehoord!! Quinn is hoogsensitief en kan niet met onbekende situaties aan. Dus Quinn helemaal voorbereid op wat er zou gaan gebeuren, en toen we binnen waren op het cb, moest Quinn zich natuurlijk uitkleden voor meten en wegen, en toen ging het mis met Quinn, volkomen in paniek, schreeuwen, gillen, bang ect ect. Zelfs de cb artsen en andere medewerkers kwamen kijken wat er gebeurden. We kregen nog geen schoen uit bij Quinn, en ik voelde me bekeken. Gelukkig ging mn man direct naar een van de mensen toe, en vroeg of het echt nodig was, omdat Quinn al onder behandelin van het ziekenhuis was. Gelukkig mochten we het overslaan, maar ja toen naar verder naar binnen voor de oog test, wat natuurlijk ook helemaal niet ging, ze zag de angst in Quinn zn ogen. Ze maakte zich direct zorgen en riep de arts erbij, ze vonden het niet normaal, en ze vroegen aan ons wat er allemaal speelde. Onder andere verteld over Quinn zijn eten, wat zij direct zei, nee is niet normaal, het is een grote zorg!! Eerste wat wij dachten, he he, we zijn niet gek! We krijgen nu profecionel hulp! Eindelijk word er nu naar ons geluisterd!!