Mijn dochter wordt in juni 3. En ik was al een beetje aan het nadenken over haar verjaardag. Maar qua kado weet ik het echt niet. We hebben al zooooo veel. En ik wil eigelijk niet nog meer speelgoed in huis. Keukentje, tuinhuisje, loopfietsje ed heeft ze al. En ook veel te veel kleding. Aan de opas en omas vraag ik denk ik (weer) een jaarkaart voor ballorig en geld op dr rekening. Maar ik wil ook echt wat aan dr geven. Iets wat echt verjaardag is... Maar ik weet het echt niet...
Dochter heeft oa voor dr verjaardag gekregen: - peuterbed+2 dekbedovertrekken - fietsje met zijwieltjes (aanrader!) - bedelarmbandje - Vtech laptop - Vtech horloge - play doh banketbakkerset - doktersetje - hamertje tik - bambino loco boekjes Verder met sint/kerst - step (gebruikt ze niet heel veel) - poppenhuis - hello kitty trein/rails/station (speelt ze heel veel mee) - badspeelding - verkleedkleding
een leuke koffer of reistrolley. als ze op vakantie of uit logeren gaan. die van mij vinden die helemaal geweldig. heb ze van dora
Als ze nog geen fiets heeft zou ik zeker voor een fiets gaan Anders idd een poppenhuis (krijgt Lisa dit jaar) Voor Lot ga ik straks met lego beginnen. Bambino Loco is idd ook erg leuk en leerzaam.
Wij hebben playmobil gegeven (dierenkliniek) en daar wordt door beide kinderen veel mee gespeeld. Verder heeft ze ook nog veel playmobil gekregen van de visite. Wel wisten wij dat ze het leuk zou vinden omdat ze veel met het playmobil van haar grote broer speelt.
Wij hebben ons meisje laatst het grote poppenhuis van playmobile gegeven. Kunnen ze nog erg lang mee spelen. Ik vind het altijd wel leuk om cadeautjes te geven, hoort toch ook bij een kinder verjaardag vind ik ook al hebben ze al zoveel. Ik heb op internet een lijstje gemaakt (op de gelijknamige site) waar menden ideeen konden opdoen. Ik heb daar verschillende dingen op gezet van stiften tot barbies. In elke prijs klasse wel iets. Konden mensen zelf kijken wat ze leuk vinden om te geven maar zo is het wel ook naar onze zin en niet iets wat ze al 6x heeft.
wij hebben hetzelfde "probleem"voor juli!!! zit nu te denken aan: Bambino loco Step met 3 wielen Telraam (is ze erg mee bezig als we ergens zijn!) knutselspullen spellen, hebben al elefun en dat vindt ze erg leuk waterpistool maar vind het nog niet "de leukste" dingen, zeg maar! Dus ik lees even mee!
ik zit nu dus aan een poppenhuis te denken. De moeder van mijn beste vriendin is kunstenares en ik weet zeker dat als ik haar vraag dat ze er wel 1 wil maken voor emma... maar eigelijk vraag ik me af of ze er niet te klein voor is...
Robyn heeft het prinsessenkasteel gekregen van Playmobiel. Ze is er superblij mee en speelt er ook heel veel mee. Plus dat je dan aan visite nog uitbreidingen kan vragen.
hey debby! nee daar is emma zeker niet te klein voor hoor. denk dat ze het een super kado vind! ook hier het dilemma dat ik geen kado voor Damian weet manlief wil geen fietsje halen omdat hij de 3wieler en loopfiets al niet snapt(uberhaupt niet naar omkijkt) trampoline komt misschien volgend jaar pas, vind m daar nog te jong voor en tuin hebben we net aangepakt. kmoet maar is hard gaan nadenken wat ik dan ga kopen, voor je t weet is het zover
roozjuh jaaaa.... en jouw kleine meid wordt natuurlijk eerst nog geboren... dan heb je geen tijd meer om daar over na te denken Bij de meeste poppenhuizen staat vanaf 6 jaar... ik vraag me dan af waarom dat is... een trampoline past hier echt niet in de tuin of het zou een hele kleine moeten zijn?
poppenhuizen vanaf 6jaar is vanwege kleine deeltjes die er vaak bij zitten. maar je kan ook een houthandel bedrijf ofzo zoeken (op mp iemand?) die het zelf maakt en niet al een kant en klare. kan je zelf huisje inrichten en zelf bepalen wat erin komt. trampoline, ja hier ook kleine tuin. wil m dan ook niet groter dan 180 hebben. is groot zat. we willen hem dan ingraven maar twijfel nog omdat de tuin net klaar is zien we volgend jaar wel weer ja idd, kleine meid komt ook nog dus heb dan een maand minder om te zoeken naar iets leuks. wil deze maand, uiterlijk mei al een kado hebben anders komt t er niet van ben ik bang. maarja... wat
Debby, S.anne kreeg een poppenhuis voor haar 2e verjaardag. Het is nu al leuk hoor. Heliumballonnen zijn ook een groot succes. Die koop je bij de feestwinkel. Tips: - kies een poppenhuis dat een open zijkant en voorkant heeft, zo kan ze er goed bij. - Hier staat het poppenhuis op een schoenenrekje van IKEA. Op de grond speelt niet lekker want dan zie je de onderste verdieping niet. - kies een poppenhuis dat niet te diep is, daar kan ze nog niet goed bij
nee joh, R speelt nog dagelijks met dr poppenhuis met van die kleine poppetjes. Vooral dat kleine priegel spul gaan ze steeds leuker vinden.
Ik kan tonnen cadeau's bedenken voor mijn kleine man! Bijvoorbeeld: - Zo'n leuk waterspeelding voor buiten, eventueel één waar ook zand in kan (en daar ook voor gemaakt is ). - Als hij iets ouder is, een eigen stukje tuin voor hem inrichten met allerlei zelfgekozen plantjes, groenten en fruit erin. - Een speelhuisje. - Auto, scooter, step, om buiten mee rond te racen. - Zwembadje, de zomer komt eraan! - Kinderkeukentje. - Tafeltje en stoeltje op maat, eventueel leuk geschilderd met een eigen ontwerp. Moet ik nog verder gaan? .