Iemand een idee waar je een niet al te duur peuterbed / meegroeibed kan kopen? Ik wil er vandaag 1 halen voor mijn dochter maar IKEA heeft problemen met de leveringen dus die valt af.....
Ik zag anderhalve week geleden bij Ikea een peuterbedje wat was afgeprijsd naar 30 Euro. Niet duur, maar het was wel een rood bedje, dus dat moet maar net bij je spullen passen. Was trouwens bij Ikea in Amersfoort, de Kritter ofzo heette het.
Hier in Nijmegen dus niet...ze schijnen momenteel niet geleverd te worden. Ik was al wezen kijken maar niks dus..jammer!
En de peuterbedjes die Prenatal verkoopt? Wij hebben hem daar gekocht. Weet niet of je die te duur vindt? Succes!
Moet je er per se nu á la minute eentje hebben? Anders misschien toch gewoon wachten tot Ikea weer kan leveren of evt. even op marktplaats kijken?
Ik heb een peuterbedje van leenbakker. had geluk want dit was de laatste in die vestiging. Het is een heel leuk bedje en niet duur. Die verkoper zei toen ook al dat ze voorlopig niet meer geleverd zouden worden bij leenbakker... wel jammer want het zijn leuke betaalbare bedjes.