Hoewel ik het eigenlijk belachelijk vroeg vind, is er hier maar een winterjas aangeschaft voor mijn zoontje. Ik koop altijd in voren, maar helaas vorig jaar toch echt misgekocht, maatje 104 gekocht voor onze zoontje, die toch een fors klein beertje is (hij is vandaag 2 geworden en is 92 cm lang en weegt 16 kilo). Helaas meerdere leuke winterjassen in de uitverkoop dus gekocht vorig jaar, ik hoop dat hij ze volgend jaar misschien aankan of de tweede helft van deze winter, wie weet. Maar voor nu: Show de winterjas! (lekker nog middenin de zomer whahaha). Ik zal als eerste. Het is een name it Caribbean sea jas in maatje 98 (hopelijk nu echt goed) geworden! Hij is nog mooier dan op de foto (kleuren veel helderder en hij valt minder vierkant, stukje langer).
Deze voor onze dochter Bekijk bijlage 270481 Dan heeft ze nog een skijas en een andere wollenjas ( en nog een paarse buitenspeeljas) Zoon heeft een aquablauwe Hema winterjas en een wollen donkerblauwe van Prenatal Ik wil dat ze elk sowieso ook altijd een wollen jas hebben voor als het echt heel koud is.
oh wat leuk! Ik heb dan wel een zoontje, maar ik zie ook vaak van die geweldig leuke jasjes voor meisjes! Heb vanavond even fotootje gemaakt van L. in zijn winterjas, met korte broek eronder dan he haha.
loe. leuk met die kleuren in de winter, dat mag wel op de donkere dagen bosi, o wat een ontzettend stoere gave jas.
Staat hem prachtig zeg! Ha ha. Lekker warm... Ik krijg Julian zijn jas nog niet aan. Tulip, erg schattig. Welk merk is dat?
Wat een mooie jassen alweer. Vooral die van noppies, geweldig! Hier ook al klaar voor de winter. Beide kids twee jassen en ook al nieuwe skipakken. Geen geshop meer nodig, heerlijk!
Wat een leuke jassen! En zeker die meidenjassen. Moet nog op zoek voor Sven. Deze van noppies vind ik wel leuk Kleuterkleding Jassen voor jongens - Jacket Vars
Oeh, ik moet ook op zoek. Mijn oudste kan haar jas van vorig jaar nog net aan, maar ik denk dat ze hem in de winter niet meer lekker past. Dan worden de mouwen toch wel ielig. Dus ik ga toch maar voor een nieuwe kijken. I love MP wat dat betreft, dus ik ga daar lekker kijken
Vingino winterjas (va. 92) (T139-W13/maino/kobaltblue) | Kixx Online kinderkleding & babykleding Deze jas hebben we voor onze zoon! Zagen hem en was er meteen helemaal weg van. Hebben hem gekregen van mijn schoonouders. Weet niet hoe ik hier foto's met de iPad kan plaatsen, dus doe het maar even op deze manier.
Mijn jongste loopt komende winter rond in deze jas: Blauwgeruite winterjas van Noppies | Kixx Online kinderkleding & babykleding Ben er helemaal happy mee. Alleen nog een muts, sjaal en handschoenen vinden maar dat lukt nog wel... Onze oudste past z'n jas van vorig winter nog. Scheelde weer dus.
Deze voor mijn dochter Winterjas Beth Pink - marine - Winterjassen en de blauwe voor mijn zoontje Product Detail | H&M NL, met koekiemonster muts en handschoenen... moet alleen nog ff muts en handschoenen voor me dochtertje kopen