ik weet dat er al een paar forums zijn over tattoo´s maar vele zijn al gesloten ene ik heb tot 25 juli ( dan heb ik me afspraak) om te kiezen en ik heb denk ik te veel gezien en nu ben ik de weg effe kwijt, de tattoo is wel een betekenis voor mij en me dochter ik heb de symbool van moeder en kind gezien en ik zelf had het idee een vlinder met 11 sterren en de naam van me dochter, kunnen jullie me aub uit de brand halen. Zelf heb ik al een tattoo met een vlinder en de tipische bloesem bloemen. Bedankt alvast voor jullie hulp!!! xxx
Mijn persoonlijke mening is om je afspraak af te zeggen totdat je heel zeker weet wat je wilt hebben. Je laat het toch levenslang op je huid zetten. Ik heb zelf al jaren een tattoo maar daar liep ik al lang mee rond voordat ik hem liet zetten. Nu ben ik sinds de geboorte van de jongste aan het bedenken hoe ik iets met hun namen kan doen. Pas als ik 100% tevreden ben maak ik een afspraak.
+ 1 bij Marieke haar antwoord. Als het nog niet weet kunnen wij daarook niet bij helpen. Het blijft heel persoonlijk. Hou de afspraak af tot je het wel weet, tijd zat om te beslissen nog.
Ben het met de andere dames eens, zeker weten voordat je het laat zetten. Wel vind ik jou beschrijving van je tattoo super, kan een goede tattoo persoon wel iets heels moois van maken denk ik. Ik heb een tijgerwelpje op me rechter schouder en wil graag een moeder (tijger) met jong op andere schouder maar ik kan gewoonweg niet de juiste vinden dus doe het ook nog niet.
Ik kom hier gewoon even zeiken, omdat ik mijn dag niet heb en omdat ik dit een heel dom topic vind. Een tattoo is gewoon een kunstwerkje, speciaal voor jou op jouw lichaam waarvan je er maar één hebt. En dan ga jij hier aan ons vragen wat voor tattoo je moet nemen> Afspraak afzeggen tot je zeker weet wat je wilt.. En nee ik ben niet tegen tattoo's, ik hou er van.. maar je moet niet zomaar iets nemen.
Hhahah dacht ik al maar misschien was er wat anders, bedoelde het niet vervelend? Maarre billekoek is onderweg.
En ook ik suit mij compleet aan bij alle andere dames! Je gaat iets wat je leven lang op je lichaam staat niet overhaasten........., daar moet je heeeeeel goed over nadenken!! En je moet (ja, MOET) zelf beslissen wat je wil! Het is jouw lijf.... En jij loopt er de rest van je leven mee rond... Ik weet al bijna 5 jaar dat ik een tattoo wil van een schorpioen, het sterrebeeld, van mijn meisje. Ik weet alleen nog steeds niet WAAR ik hem wil laten zetten en dus gebeurt het (voorlopig) niet...
mee eens... hoe vaak ik wel niet hoor.. ja was in een opwelling.. kansloos.. sorry.. ps: ik mag maandag
Eens met de rest... Je maakt pas een afspraak als je weet wat je wil. Ik snap ook niet zo goed dat de shop een afspraak met je maakt zonder dat je weet wat je wil. Dat doet die van mij echt niet.
Maarruh... 1e post en dan over een tattoo en je vermeldt dat je al een aantal tattoofora heb bezocht: je heb toch wel in de gaten dat dit een forum over zwangerschap is?
Je moet hier toch eerst heel zeker over zijn hoor. Het moet iets betekenen voor jezelf. Vind je niet? Overigens vond ik vroeger tattoos wel leuk omdat ze zeldzamer waren. Nu loopt iedereen met een tattoo(s) en ben ik er echt op uitgekeken maar zal wel aan mij liggen
Maar je kan toch ook eerst naar de shop gaan om een ontwerp te laten maken waar je 10000% achter staat? Wij kunnen niet kiezen voor jou... Zal gewoon eens bellen naar de shop en een afspraak maken voor het ontwerp