9 weken... zo bang...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Noushis, Aug 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

Sep 16, 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Korte situatieschets:
    1e miskraam: hartje gestopt op 9 weken, pas ontdekt op 12 weken-echo

Huidige situatie... Heb op 8 à 8,5 weken echo een kloppend hartje gezien (was ook bij 1e miskraam)... Nu ben ik over de 9 weken en ik voel me zo onzeker. Heb voor zekerheid morgen een echo... Maar ben zo bang...

Gyn had me wel gerustgesteld op 8,5 weken dat alles er goed uit zag... maar je weet nooit...

Het enige verschil dat ik tussen de echo van 1e miskraam en huidige echo zie, is dat er nu zo geen ringetje aanwezig is... Natuurlijk weet ik niet of dat er iets mee te maken heeft.

Gyn heeft me wel verteld dat ik utrogstan tot 14 weken moet nemen...

Pfff... dat maar rap morgenavond is...

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Heel veel succes morgen. Ik snap je ongerustheid. Als het al een keer fout gegaan is, dan ben je niet meer onbevangen en zal je altijd onzekerheid houden. Ik spreek uit ervaring.
    Ik duim voor je morgen. Heb vertrouwen in je lichaam en jullie kleintje. Meer kan je niet doen!

3. tulip

tulip Niet meer actief

heel veel suc6, ik herken je gevoel. En helemaal onbevangen wordt het helaas niet meer.
    Maar ik duim voor je dat alles goed is.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik snap je ongerustheid.
    Hier ook met 9wk erachter gekomen maar gelukkig een lieve vk die me extra echo's gaf.
    Succes morgen en houd moed!

5. Saren

Saren Actief lid

Jun 7, 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap je heel goed!
    Hier een spontane miskraam bij 5 weken zwangerschap nu ben ik 6 á 7 weken zwanger en zo blij dat ik zonder bloedverlies over die 5 weken heen ben. (gek hé zo van dat hebben we in ieder geval weer overleefd)
    Morgen voor de eerste echo en nu ben ik ook zo bang dat het kindje gestopt is met groeien of een leeg vruchtzakje...

Succes morgen en hoop dat alles goed is!

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ken je nog van het decembertopic, wat ons beiden geen geluk bracht, ik snap je ongerustheid heel erg goed. Het is fijn dat je morgen een extra echo hebt. De kans dat het na 8,5 week mis gaat is heel erg klein, maar de kans is er, dat weet jij maar al te goed. Ik ga hard voor je duimen dat je morgen een prachtige echo hebt!!

Dat ringetje waar je het over hebt is het dooierzakje. Dat zit er tot een bepaald aantal weken en wordt uiteindelijk platgedrukt tegen de vruchtzak. bij mij staat hij soms wel op de echo, soms niet.

Share This Page