hoi ik neem nu drie jaar de pil en ben gestopt emee omdat ik het nu met condoom doe.(is van vier maanden geleden dat ik stopte)het is niet de bedoeling dat ik zwanger raark-daarom de condoo-maar dat ik wel sneller zwanger kan worden als we dit beslissen,zonder dan pas te stoppen met de pil ik vraag me af hoelang het duurt voo je zwanger raakt bij het stoppen van de pil.dit is vier maand geleden nu en we hebben soms onveilig gevreeen en ben nog niet zwanger geraakt van dat dus ik ben nog niet helemaal pilvrij precies.... ik hoop dat het daaraan ligt en niet aan iets anders,ben nog nooit naar een geneacoloog geweest dus.... hoelang duurde het bij jullie? ik heb ook geen ontpillingsverschijningen en men regels komen vrij regelmatig(soms een week ernaast) wat ik wel heb gedaan is de tweede maand dat ik stopte terug een week de pil genomen en toen terug gestopt dus weet niet of dit een invloedt heeft.... alvast bedankt! mvg amy
hoe lang het duurt voordat je zwanger raakt is niet te zeggen.het kan een maand na het stoppen met de pil,of een half jaar later of het kan nog langer duren. dat is dus niet te zeggen. en ik heb het idee dat je lichaam een beetje in de war is omdat je 2 maanden geleden een week de pil hebt gebruikt en je dus de strip niet hebt afgemaakt(als ik het goed begrijp) en ben je daarna dus wel weer ongesteld geworden, en zo ja hoe vaak? en niet iedereen heeft ontpillingsverschijnselen maar dat betekent niet dat je lichaam al helemaal "hersteld" is en als je nog niet zwanger wilt worden dan zou ik wel ff consequent het condoom gebruiken. want ik krijg het idee dat je niet zo goed weet wat je wilt(condoom,pil?)
ik gebruik de condoom tegen zwangerschap en als we dan een kind willen gaat het sneller omdat we dan gewoon geen condoom gebruiken en er geen pilstoffen in men bloed zitten die het allemaal kunnen tegenhouden. ik heb elke maand toen men regels gehad. nu ben ik wat laat(een week )maar ik voel het wel opkomen xxx