Hey meiden, Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Gister avond was ik echt heel ongerust. Ik heb sterk het gevoel dat ik ongestled moet worden, heb een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ook een beetje een opgezettebuik, net als je mensuatie. Nu bijna 1 dag verder heb ik het nog even erg, maar geen bloed verlies. Ik ben erg bang op een miskraam. Heeft iemand hier ervaring mee? liefs
heb ik ook heel erg gehad in het begin, ik liep de eerste 10 weken echt continu naar de wc om te kijken of ik bloed had, en zie mijn banner, alles gaat nog steeds goed de groei van je baarmoeder en het oprekken van je banden veroorzaakt dat gevoel. zolang je geen krampen icm bloed hebt geen zorgen maken.
Hey Mymiracle, Bedankt voor je reactie, had je het dan ook constant of of en toe een half uurtje. Ik heb het namelijk constant. Ik probeer me rustig te houden want stres is ook niet goed voor de kleine.. Nog meer mensen die dit herkennen?
ik heb wel dubbel gelegen van de pijn. schijnt groeipijn te zijn van je baarmoeder. Nu zo aan het eind van de zwangerschap krijg ik er ook wel eens last van. eigenlijk hoe dubbel het ook klinkt is het een goed teken. liefs jannie
Het jannie, Bedankt, ik hoop ook echt dat het allemaal blijft zitten. Ik kan iet wachten op de eerste echo!
dat is ook super spannend, en erg leuk en gewoon je intuitie volgen, en het lekker op je af laten komen. (heb wel makkelijk praten hoor, ik was in het begin ook super onzeker ) maar dat lieve kleintje in je buik maakt veel goed
he meid ik ben ook 6 weken zwanger vandaag dus we gaan gelijk op hahaha. ook ik heb ongelooflijk last van ongi pijn en ik heb de gyn gebeld omdat ik het niet vertrouwde en idd ze zei je hoeft je nergens druk overte maken zolang je geen bloed verlies hebt. dan is het een goed teken dat alles groeit dus dat was wel positief dus meid gewoon rustig afwachten en je nergens druk over maken liefs
@Manoe Ik heb er ook veel last van gehad met 5/6 weken (daardoor had ik eerst ook helemaal niet door dat ik zwanger was) nu heb ik het nog af en toe, het schijnt inderdaad het oprekken van je baarmoeder te zijn.. Maak je niet teveel ongerust, het hoort erbij!
Hey meiden! Bedankt voor alle lieve reacties, doet me goed sunlight iderdaad we staan gelijk leuk zeg!